Gdzie wymieniacie olej?

Data: 2009-05-07 16:54:18
Autor: Lukasz
Gdzie wymieniacie olej?
Ja dzisiaj właś nie wymieniałem u gościa co ma hurtownie samrów i olejów, oraz warsztat. Wymiana gratis. Mobil z beczki mineralny u niego jest w cenie 13zł/l. Za 5l oleju i filtr zapłaciłem 82zł.

Data: 2009-05-07 20:32:04
Autor: zorby
Gdzie wymieniacie olej?
Wymiana gratis. Mobil z beczki mineralny u niego jest w cenie
13zł/l. Za 5l oleju i filtr zapłaciłem 82zł.

jaki mobil???

Data: 2009-05-07 21:24:29
Autor: Lukasz
Gdzie wymieniacie olej?

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtv9f6$g6l$1inews.gazeta.pl...
Wymiana gratis. Mobil z beczki mineralny u niego jest w cenie
13zł/l. Za 5l oleju i filtr zapłaciłem 82zł.

jaki mobil???
z beczki
Mineralny 15/40 - 13zł/l
półsyntetyk 10/40 - 16zł/l