Gdzie wymiot³o oszo³omów....

Data: 2010-01-18 08:30:01
Autor: Charlie delta
Gdzie wymiot³o oszo³omów....
peda³ów,

wró¿bitów,

zwolenników trójkatów i klinów,

patrz±cych w niebosk³on,

nazywajacych siê

a, b, c itp.

buhahahaha

ich kapita³ jest u mnie,

a oni?

czy¿by na zasi³ku i przy darmowych jad³odajniach?

Data: 2010-01-18 19:14:22
Autor: kigam
Gdzie wymiot³o oszo³omów....
W dniu 2010-01-18 17:30, Charlie delta pisze:
[...]

Zawsze jak wymiecie powy¿szych pojawia siê w ich miejsce klasyczny cep.

Data: 2010-01-19 12:53:13
Autor: ab
Jestesmy
i mamy sie dobrze, a ty jak tam charlie omega dobrales zloto po 1200 ?

jak sobie przypomne to wpadne tu posmiac sie z twojego zlotka jak bedzie
schodzic ponizej 1000, to juz wkrotce, trojkat mi powiedzial.

Data: 2010-01-19 14:00:25
Autor: Madafaka
Jestesmy
Zalezy w jakiej walucie liczy zysk...

Jak np jest to zlotowka to

i mamy sie dobrze, a ty jak tam charlie omega dobrales zloto po 1200 ?

wtedy 1USD = 2.7PLN

jak sobie przypomne to wpadne tu posmiac sie z twojego zlotka jak bedzie
schodzic ponizej 1000, to juz wkrotce, trojkat mi powiedzial.

jezeli wtedy 1USD>3.20PLN

TO MA ZYSK W ZLOTOWKACH (A STRATE W DOLARACH)

Data: 2010-01-19 14:03:28
Autor: ab
Jestesmy
Madafaka <a@b.pl> napisa³(a):
> [...]

> schodzic ponizej 1000, to juz wkrotce, trojkat mi powiedzial.

jezeli wtedy 1USD>3.20PLN

TO MA ZYSK W ZLOTOWKACH (A STRATE W DOLARACH)

w zlotowkach 1200x2.7 = 3240, 1000x3.2 = 3200

takze taki to jest interes ze sztabkami zlota

Data: 2010-01-19 12:04:34
Autor: Charlie delta
Jestesmy

panienka

musia³bym siê "a - g³upek" nazywaæ

buhahahaha

Data: 2010-01-19 15:40:57
Autor: Madafaka
Jestesmy
w zlotowkach 1200x2.7 = 3240, 1000x3.2 = 3200

Sory, zgubilem 4, mialo byc 1USD>3.24PLN

takze taki to jest interes ze sztabkami zlota

Czysta matematyka, ktora sie nie da zaczarowac.

Gdzie wymiot³o oszo³omów....