Gdzie wysłać korespondencje i co zrobić ?

Data: 2010-03-31 13:26:54
Autor: Baczek
Gdzie wysłać korespondencje i co zrobić ?
 Witam
Załóżmy, że ja wynajmuje lokal pod działalność gospodarczą pewnemu panu.
Gość nie płaci czynszu, nie stawia się w lokalu. Wysłałem polecony z wypowiedzeniem najmu, list wrócił z adnotacją, ze pan pod tym adresem już nie mieszka.
Czy wysłanie pod ostatnio znany adres (podany przy podpisaniu umowy, tam tez jest zarejestrowana działalność gospodarcza pana) może być uznane za skuteczne doręczenie?
Co teraz czynić?
Czy mogę wejść do lokalu, spakować pana i wynieść jego rzeczy do piwnicy w celu przechowania?

Pozdrawiam

Data: 2010-04-01 08:08:20
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Wed, 31 Mar 2010 13:26:54 +0200, Baczek napisał(a):

Czy wysłanie pod ostatnio znany adres (podany przy podpisaniu umowy, tam tez jest zarejestrowana działalność gospodarcza pana) może być uznane za skuteczne doręczenie?

było wielokrotnie na tej i innych grupach

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Zima 2010 Warszawa
http://foto.3mam.net/warsaw/06/index5.php

Gdzie wysłać korespondencje i co zrobić ?