Gdzie wziąść kredyt na samochód

Data: 2009-10-19 21:59:27
Autor: KJ Siła Słów
Gdzie wziąść kredyt na samochód
Witam,

1. Wartość samochodu - około 40 tys PLN.
2. Wpłata własna - około 20%.
3. Kredyt na 2 lata, zależy mi na możliwości wcześniejszych spłat.
4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na codzień.
5. Miasto Warszawa.
6. Własna działalność gospodarcza, ale etat gdzieś w rodzinie też sie znajdzie.

Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

KJ
PS. Dla fanów motoryzacji: Mustang '65

Data: 2009-10-19 23:14:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:59:27 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

KJ
PS. Dla fanów motoryzacji: Mustang '65

Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nei
masz 40k na zakup...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-10-20 15:13:35
Autor: KJ Siła Słów
Gdzie wziąść kredyt na samochód
Adam Płaszczyca pisze:

Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nie
masz 40k na zakup...

Szkoda to mi czego innego.
Tego ze kiedys nie dalem se przetlumaczyc ze takie przypadki usenetu nalezy omijac z daleka.

A oldtimera chce teraz, a nie za 3 miesiace...
Bo taki mam kaprys na urodziny.

KJ

Data: 2009-10-21 00:09:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 20 Oct 2009 15:13:35 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

A oldtimera chce teraz, a nie za 3 miesiace...
Bo taki mam kaprys na urodziny.

I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

Data: 2009-10-21 12:00:11
Autor: KJ Siła Słów
Adam Płaszczyca pisze:

I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

Państwo wybaczą:

AP - spierdalaj wywoływać filmy w koreksie, tylko sie dobrze w nim zamknij od środka. Żeby Ci było bardziej przykro dodam, że owszem stać mnie, nawet nie bardzo zauważę.

KJ

Data: 2009-10-22 00:47:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:00:11 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

AP - spierdalaj wywoływać filmy w koreksie, tylko sie dobrze w nim zamknij od środka. Żeby Ci było bardziej przykro dodam, że owszem stać mnie, nawet nie bardzo zauważę.

Mhm. I dlatego chcesz wziąć kredyt? Wymyśl lepszą  bajkę. --

Data: 2009-10-20 17:57:50
Autor: Oczko
Gdzie wzišœć kredyt na samochód
On Mon, 19 Oct 2009 21:59:27 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

cieszymy sie twoim szczesciem ale wystarczy spojrzec w archiwum grupy
na post "kredyt na auto" chociaz.

--
Oczko

Data: 2009-10-20 19:17:17
Autor: KJ Siła Słów
Gdzie wziš�ć kredyt na samochód
Oczko pisze:

Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

cieszymy sie twoim szczesciem ale wystarczy spojrzec w archiwum grupy
na post "kredyt na auto" chociaz.

W tym wątku nie było wskazań na konkretne banki.

KJ

Data: 2009-10-20 20:48:08
Autor: Piona
KJ Siła Słów pisze:

4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na codzień.

Zmienia bardzo dużo, bo banki raczej nie kredytują takich pojazdów.
Tu musisz szukać indywidualnej oferty.
Zorientuj się ile zapłacisz za AC (jeżeli w ogóle ktoś da na ten pojazd AC).
Wg mnie pozostaje ci wyłącznie kredyt obrotowy/gotówkowy itp.
Nie sądzę, żeby jakiś bank poszedł na tak duże ryzyko kredytowania.

piona

Data: 2009-10-21 09:34:15
Autor: Krzysztof
Gdzie wziąść kredyt na samochód
Jezeli nie masz nawet 40 tys na auto to nie powinienes mowic o jakis kaprasach.Kaprysy moga miec ludzie bogaci a ty powinienes kalkulowac z olowkiem w reku i trzymac sie rzeczywistosci.Jesli masz te 8 tys to zostaw je na czarna godzine
Sory ze nie na temat
Pozdrawiam

Data: 2009-10-21 12:48:47
Autor: KJ Siła Słów
Piona pisze:

Zmienia bardzo dużo, bo banki raczej nie kredytują takich pojazdów.
Tu musisz szukać indywidualnej oferty.

Bardzo dziękuje za porady i za jedyny post na temat w tym wątku.

KJ

Data: 2009-10-21 01:41:42
Autor: Tomek z Wawy
Gdzie wziąść kredyt na samochód
On 19 Paź, 21:59, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Witam,

Myślę, że dużo łatwiej będzie Ci wziąć kredyt, niż "wziąść", bo takie
słowo nie istnieje.

Data: 2009-10-21 12:54:08
Autor: witrak()
On 2009-10-19 21:59, KJ Siła Słów wrote:
Witam,

[...]

Tym razem do wszystkich innych, co wcześniej "odpowiadali" (oprócz Piony):

Ludzie, człowiek normalnie pyta, bo chce się dowiedzieć, a Wy go chcecie "umniejszyć" ?!?

Co do niego macie, że wolicie pisać bzdury nie na temat, zamiast milczeć albo odpowiedzieć jednym zdaniem i konkretnie ?
Zazdrość Was bierze, że Wam się okazja kupna takiej bryki nie trafiła ?

Jestem zdegustowany, niestety stylem jedne z ripost KJ Siła Słów również :-(

witrak()

Data: 2009-10-21 04:20:58
Autor: Tomek z Wawy
Gdzie WZIĄĆ kredyt na samochód
On 21 Paź, 12:54, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

Jestem zdegustowany, niestety stylem jedne z ripost KJ Siła Słów
również :-(

A nie jesteś zdegustowany tym, że sam nic nie wniosłeś do tematu i
marnujesz tylko pamięć na serwerach usenetu?

Data: 2009-10-22 12:35:14
Autor: witrak()
On 2009-10-21 13:20, Tomek z Wawy wrote:
[...]

Jeżeli tyle zrozumiałeś z tego, co napisałem, to już Twój problem.

Generalnie nie wtrącam się w takie pyskówki, podobnie jak staram się nie kopać z koniem. Niemniej jednak jestem zainteresowany tym, aby poziom dyskusji na tej grupie nie dążył w kierunku standardowego poziomu onetowego. Twoja odpowiedź niestety zmieniła średnią w tamtym kierunku.

witrak()

--
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
-- Hanlon's Razor

Data: 2009-10-22 00:47:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:54:08 +0200, witrak() napisał(a):

Ludzie, człowiek normalnie pyta, bo chce się dowiedzieć, a Wy go chcecie "umniejszyć" ?!?

Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

Data: 2009-10-22 21:01:36
Autor: Piona
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Masz z tym problem??? Czy kredyty zawsze bierzesz w prowidencie ???
W innym przypadku nie rozumiem twoich problemów.
Kredyty, leasingi to normalna rzecz tym bardziej w przypadku działalności. A nawet często bardzo przydatna rzecz.
Dokonując obrotu gotówką można znacznie więcej zarobić niż przeciętny koszt kredytu.
piona

Data: 2009-10-23 12:04:05
Autor: glaukonWYTNIJTO
Gdzie wziąść kredyt na samochód

Dokonując obrotu gotówką można znacznie więcej zarobić niż przeciętny koszt kredytu.

Osiągasz regularnie co roku chociażby te 10% zwrotu?

Data: 2009-10-24 17:16:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 22 Oct 2009 21:01:36 +0200, Piona napisał(a):

Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

Masz z tym problem??? Czy kredyty zawsze bierzesz w prowidencie ???

Nie mam. I dlatego też pomagam innym nie mieć.
W innym przypadku nie rozumiem twoich problemów.

Moich? Jakich moich?

Kredyty, leasingi to normalna rzecz tym bardziej w przypadku działalności. A nawet często bardzo przydatna rzecz.

Oczywiście. O ile takowy kredyt czy leasing jest ekonomicznie uzasadniony.
W tym przypadku nie ma takowego uzasadnienia.
Dokonując obrotu gotówką można znacznie więcej zarobić niż przeciętny koszt kredytu.

A jak obracać gotówką którą wydałeś na dobro konsumpcyjne, do którego
trzeba ciągle dokładać i to sporo?

Data: 2009-10-23 11:52:24
Autor: witrak()
On 2009-10-22 00:47, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Zapomniałeś zacytować swoich postów:
Pierwszy:
KJ
> PS. Dla fanów motoryzacji: Mustang '65

Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nei
masz 40k na zakup...

I drugi:

> A oldtimera chce teraz, a nie za 3 miesiace...
> Bo taki mam kaprys na urodziny.

I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

Sugerujesz w nich, że człowiek jest "cieniasem", że nie stać go na 40 tysięcy.

Gość pytał o konkretną rzecz. Ani jeden ani drugi Twój post nie zawiera ostrzeżenia i w istocie jest nie na temat.

Więc elegancko byłoby przynajmniej nic nie mówić - to w pewnych okolicznościach uchodzi za objaw skruchy.
Ale Ty - ponieważ adwersarz Cię obsobaczył (co zresztą mi się nie podoba - i o tym od razu napisałem), nie możesz się powstrzymać od stwierdzenia typu "nieprawda, ja postąpiłem słusznie i w dobrej intencji, a teraz mnie się czepiają".

W całej sprawie nie idzie o to, co kto robi, tylko po co i w jaki sposób. I tego dotyczyła moja uwaga. Ty - niestety, mimo stażu listowego naprawdę godnego pozazdroszczenia - zainicjowałeś atak nie na poziomie i jeszcze teraz to...
:-(

witrak()

Data: 2009-10-23 12:18:10
Autor: KJ Siła Słów
witrak() pisze:
 Ty - niestety, mimo stażu listowego
naprawdę godnego pozazdroszczenia

Proponuje EOT.
Zatarg jest stary i nie do rozwiazania.

KJ

Data: 2009-10-24 17:21:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 23 Oct 2009 11:52:24 +0200, witrak() napisał(a):

I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

Sugerujesz w nich, że człowiek jest "cieniasem", że nie stać go na 40 tysięcy.

To, że go nie stać to nie sugestia - to fakt. Zaś jeśli go nie stać na 40 tysięcy, to tym bardziej go nei stac na kolejne
40 tysięcy i kolejne i kolejne.

Więc elegancko byłoby przynajmniej nic nie mówić - to w pewnych okolicznościach uchodzi za objaw skruchy.

Tak, niech sie wpuści w kredyt, a Ty potem mu 'pomożesz' kiedy będzie pytał
o kredyt konsolidacyjny....