[ściana tekstu] Gdzie z maluchami w niskie "g Ăłry"?

Data: 2016-08-07 16:43:51
Autor: Piotr
[ściana tekstu] Gdzie z maluchami w niskie "g Ăłry"?
W dniu 2016-08-07 o 14:31, Bolko pisze:
Cześć
..ŚĆian tekstu

Gdzie w okolicach małopolski pojechać z dziećmi?

Szukam "gór" takich do 100 metrów czyli 2-4 godzin trasy z bardzo pofalowanym i urozmaiconym terenem.

Polecam zacząć np. od Kalwarii Zebrzydowskiej. Spacer po tzw. dróżkach
oraz można przejeść/wejść  na Lanckoronę (na stoku również słynna
miejscowość o tej nazwie. Malowniczy teren plus zabytki skralne.
Osobiście nie polecam 15 sierpnia.
Laskowiec z dowolnej strony. Jest tam schronisko.
Pasmo Jałowca.
Pasmo Policy z Hala Krupową.
Jak to zaliczysz możesz pokusić się na Babią Górę.
Pozdrawiam

Data: 2016-08-07 10:10:39
Autor: Bolko
[ściana tekstu] Gdzie z maluchami w niskie "gó ry"?
W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 16:39:02 UTC+2 użytkownik Piotr napisał:
> [...]
Pasmo Jałowca.
Pasmo Policy z Hala Krupową.
Jak to zaliczysz możesz pokusić się na Babią Górę.

Na/w Lanckoronie juz byliśmy w ubiegłym roku.
Natomiast ten Laskowiec z schroniskiem mnie zainteresował.
Nigdy nie korzytstałem ze schroniska więc sorry za głupie pytanie:
Ale dzieci tam mogą spać?

Data: 2016-08-07 21:43:29
Autor: Piotr
W dniu 2016-08-07 o 19:10, Bolko pisze:
[...]

Miał być Leskowiec.
Jeśli nie wymagasz luksusów to spokojnie. Poza tym poczytaj opinie. Moim
zdaniem nocleg w schronisku to dla takich dzieci to frajda. Ja tak to
wspominam i moje dzieci też.
Poza tym trasy na Leskowiec są tak krótkie, że jeden dzień  nawet z
dziećmi wystarczy.
Polecam stronę http://www.szlaki.net.pl/ gdzie są czasy przejść itp.
Pozd..

Data: 2016-08-07 22:55:00
Autor: Krzysztof Halasa
Bolko <suryga@gmail.com> writes:

Nigdy nie korzytstałem ze schroniska więc sorry za głupie pytanie:
Ale dzieci tam mogą spać?

Mieszkanie w schronisku nieco różni się od mieszkania w domu, albo innym
hotelu itp. Ale 4 i 6 lat to już nie są takie małe dzieci, bez przesady.

Są różnice w "standardzie", np. spanie "na glebie" nieco różni się od
spania w oddzielnym pokoju, w łóżkach z pościelą (swoją drogą, moje
córki spały na podłodze w schronisku, gdy miały odpowiednio 3 i 0 lat,
tak wyszło).
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-08-07 19:50:40
Autor: stefan
W dniu 2016-08-07 o 16:43, Piotr pisze:
[...]

Leskowiec.
pozdr
Stefan

Data: 2016-08-07 11:15:01
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:50:52 UTC+2 użytkownik stefan napisał:
> [...]
> Pasmo Jałowca.
> Pasmo Policy z Hala Krupową.
> Jak to zaliczysz możesz pokusić się na Babią Górę.

Leskowiec.
pozdr
Stefan

google od razu wiedział :)

Data: 2016-08-07 20:55:47
Autor: stefan
W dniu 2016-08-07 o 20:15, Bolko pisze:
[...]

Gdy pierwszy raz wdrapałem się na Leskowiec, to internet był planowany za prawie 30 lat :), a Karol Wojtyła był 2 lata biskupem krakowskim...
pozdr
Stefan

[ściana tekstu] Gdzie z maluchami w niskie "g Ăłry"?