Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?

Data: 2009-07-02 22:05:36
Autor: Ewa
Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?
Witam!

Zainstalowałam właśnie na mojej E51 GoogleMaps.
Instalacja przebiegła bez problemu, przy pytaniu
czy w pamięć telefonu czy na karcie podałam kartę
(mam tam dużo miejsca).
Od razu po instalacji zostało odnalezione moje
położenie. Spróbowałam jeszcze parę rzeczy i wyszłam.

Problem: nie potrafię ponownie wejść do GoogleMaps.
Na karcie pamięci tego nie widzę.

Co powinnam zrobić żeby wejść do GoogleMaps?
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-02 22:11:24
Autor: Ewa
[...]

Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-02 20:29:43
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:11:24 +0200, Ewa napisał(a):

Co powinnam zrobić żeby wejść do GoogleMaps? Bardzo proszę o pomoc.

Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

Hmm.
Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-02 22:52:26
Autor: silesiac
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.02.20.29.43rudak.org...
Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:11:24 +0200, Ewa napisał(a):

Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

Hmm.
Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

cytat miesiąca :-)))))))))))

Data: 2009-07-02 23:17:40
Autor: Michał Rolka
Olgierd pisze:
[...]

*prawie* wszystko. A przynajmniej na mojej E70 Handy Calendar zainstalował się w folderze Handy, natomiast Y-Browser w DrJukka.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2009-07-03 13:29:01
Autor: Ewa
[...]

Po pierwsze to pierwszy raz instalowałam coś na komórkę. Po drugie
zasugerowałam się pytaniem komórki gdzie chcę to zainstalować
i idąc tym tropem szukałam na karcie. Przyznam się, że wcześniej
tej ikonki "instalacje" w ogóle nie zauważyłam. Moje gapowe.

A z dalszych odpowiedzi wynika, że nie "wszystko", ale "prawie wszystko"
tam będzie.

Przy okazji, jakie jeszcze darmowe aplikacje z Internetu warto zainstalować
na E51?
Mam na liście program Mobireader oraz kiedyś czytałam o programie
pozwalającym robić powiększenie (nie wszystkie funkcje mają to "w sobie"),
więc muszę teraz ten program znaleźć.
A co jeszcze warto zainstalować na podstawie Waszych doświadczeń,
z pewnością większych niż moje?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-03 14:14:13
Autor: Piotr M
Ewa pisze:

Przy okazji, jakie jeszcze darmowe aplikacje z Internetu warto zainstalować
na E51?

Z darmowych mówisz, na pewno X-plore jako manager plików, jak dla mnie rzecz z priorytetem nr 1, przyda się też Opera Mini. Ale to, wiesz, tak jak byś napisała jakie darmowe aplikacje przydadzą mi się kupując komputer. Zależy co chcesz robić na tym komputerze. Tu masz poświęcony twojemu pytaniu wątek http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=17935. Całe mnóstwo aplikacji możesz sobie w pełni używać w czasie testowym, kilku tygodni, jak Ci będzie odpowiadać zapłacisz kilka dych lub ściągniesz sobie pirata.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-03 17:16:32
Autor: Ewa
[...]

Bardzo dziękuję. Rzeczywiście mnóstwo aplikacji.
Mam już wstępną listę.

Chciałabym jeszcze zapytać o dwa programy:

1. Zależy mi na programie do czytania e-booków, w szczególności
    w formacie .pdf.
    Do tej pory planowałam zainstalować Mobireadera.
    Na stronie, którą podałeś, są jednak wymienione inne programy
    do tego służące: QReader i PDF+. Wymieniony jest także Acrobat Reader,
    ale rozumiem, że to ten, który w komórce już jest (standardowo).
    Na który z tych programów się zdecydować? Jakie mają zalety, a jakie wady?

2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.
    Czy ten program zwiększa w komórce wszystkie fonty (używane w różnych funkcjach)?
    Ponadto gdzieś czytałam w Internecie, że jako produkt firmy Psiloc nie jest
    zalecany. Czy to prawda?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-03 17:21:50
Autor: Ewa
Gdzie zainstalowały .. - TERAZ: jakie aplikacje zain stalować?
[...]

                 FontMagnifier oczywiście - przepraszam

Data: 2009-07-03 20:01:51
Autor: Piotr M
Ewa pisze:

1. Zależy mi na programie do czytania e-booków, w szczególności
   w formacie .pdf.

Nie polecę  konkretnego bo nie używam, ale jak pamiętam miałem kiedyś taki programik co ładnie i płynnie przewijał tekst. Nie używam bo jak dla mnie to przesada i robienie też czegoś na siłę - czytanie e-booków na takich ekranikach 2" czy tam 2.2", odpuściłem...

2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.

Nic dziwnego bo to jest Font Magnifier
http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=10269&hilit=font

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-03 21:20:29
Autor: Ewa
Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?
http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=10269&hilit=font
Bardzo dziękuję.
Zainstalowałam i ustawiłam na 125%. O wiele lepiej się czyta.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-03 23:21:53
Autor: Feromon

Użytkownik "Ewa" <null@zero.com> napisał w wiadomości news:h2j4rm$fhi$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A u mnie  pod Aplikacje\Osobiste
Ale inna Nokia - niemniej się naszukałem :)

Feromon __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4214 (20090703) __________

Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?