Gdzie zalozyc konto?

Data: 2011-11-14 13:20:07
Autor: witrak()
Gdzie zalozyc konto?
Ramid <ramid@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote on 2011-11-14_12:44
Mo偶e Forumowicze mi podpowiedza. Cale zycie mielismy z zona konto wspolne ale
niestety zostalem wdowcem. Corka majac pelnomocnictwa zlikwidowala poprzednie
konto bo oddzial zostal zamkniety w moim miescie.
Musze zalozyc sobie nowe jako ze przechodze na wczesniejsza emeryture i sa
jeszcze z poprzedniego banku pieniadze ale nie wiem w jakim. W moim miescie
fukncjonuja PKO BP (kt贸rego staram si臋 unikac jak ognia), PEKAO SA, BG呕,
Kredyt Bank, BPH, Bank Spoldzielczy, ING, Bank Polskiej Spoldzielczosci, BO艢,
BZ WBK.
Prosz臋 tylko abyscie nie polecali mi bankow internetowych niestety gosc ju偶
starszy nie wierzy tym wynalazkom. Gdybyscie mieli wybierac kt贸ry z powyzszych
byscie wybrali? Musze jakis wybrac a staram si臋 wybrac mniejsze zlo.

No to masz problem. Wszystkie wymienione przez Ciebie w wersji
nieinternetowej s膮 do chrzanu - po pierwsze drogie, po drugie
niewygodne. Je偶eli interesuje ci臋 tylko ulokowanie pieni臋dzy
(czyli raz na p贸艂 roku p贸jdziesz wybra膰 odsetki), to w艂a艣ciwie
jedynym kryterium jest oprocentowanie i koszty zwi膮zane z
utrzymaniem konta, a nie np. koszty przelew贸w, czy kart
p艂atniczych. Je偶eli jednak jest inaczej (co podejrzewam, bo
emerytura musi gdzie艣 przychodzi膰, a zatem musi by膰 gdzie艣
wyp艂acana - raz na miesi膮c, czy cz臋艣ciej po trochu), to w istocie
jeste艣 w kropce: przy takim repertuarze nie masz w og贸le dobrego
wyj艣cia (a nawet gorzej: 偶adne z艂o nie jest rozs膮dnie ma艂e...).

Wsp贸艂czuj臋 i sugeruj臋 za艂o偶enie opr贸cz takiego jak
chcesz/wybierzesz (ale nie wiem gdzie) konta tradycyjnego, r贸wnie偶
konta internetowego (by膰 mo偶e w tym samym banku), gdzie mia艂by艣
jak膮艣 drobne pieni膮dze i m贸g艂  sobie bez ryzyka po膰wiczy膰. W ko艅cu
nie 艣wi臋ci garnki lepi膮 :-)
A za jaki艣 czas mo偶e uznasz, 偶e nie warto przep艂aca膰 za "zwyk艂e"
konto...

witrak()
PS. Rozwa偶 te偶 Bank Pocztowy...

Gdzie zalozyc konto?