Gdzie zalozyc konto?

Data: 2011-11-14 21:13:19
Autor: Grzexs
Gdzie zalozyc konto?
Musze zalozyc sobie nowe jako ze przechodze na wczesniejsza emeryture i sa
jeszcze z poprzedniego banku pieniadze ale nie wiem w jakim. W moim miescie
fukncjonuja PKO BP (którego staram się unikac jak ognia), PEKAO SA, BGŻ,
Kredyt Bank, BPH, Bank Spoldzielczy, ING, Bank Polskiej Spoldzielczosci, BOŚ,
BZ WBK.

Zdecydowanie NIE (wg mnie): Pekao SA (ja tego unikam jak 2x PKO BP), BOŚ.

Dokładnie zapoznałbym się z ofertą lokalnego BS.

Ja z tej kolekcji wybrałbym BZ WBK lub BGŻ.

--
Grzexs

Gdzie zalozyc konto?