Gdzie zalozyc konto?

Data: 2011-11-14 23:27:48
Autor: Feromon
Gdzie zalozyc konto?

Użytkownik "Ramid" <ramid@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9quvn$2ub$1inews.gazeta.pl...
Może Forumowicze mi podpowiedza. Cale zycie mielismy z zona konto wspolne ale
niestety zostalem wdowcem. Corka majac pelnomocnictwa zlikwidowala poprzednie
konto bo oddzial zostal zamkniety w moim miescie.
Musze zalozyc sobie nowe jako ze przechodze na wczesniejsza emeryture i sa
jeszcze z poprzedniego banku pieniadze ale nie wiem w jakim. W moim miescie
fukncjonuja PKO BP (którego staram się unikac jak ognia), PEKAO SA, BGŻ,
Kredyt Bank, BPH, Bank Spoldzielczy, ING, Bank Polskiej Spoldzielczosci, BOŚ,
BZ WBK.
Proszę tylko abyscie nie polecali mi bankow internetowych niestety gosc już
starszy nie wierzy tym wynalazkom. Gdybyscie mieli wybierac który z powyzszych
byscie wybrali? Musze jakis wybrac a staram się wybrac mniejsze zlo.
Dziekuje za podpowiedz.
Stanislaw Ramidowski

BZWBK, internetowo korystam i jestem zadowolony.
Przy wpłatach miesięcznych powyżej 1000 zł opłata za konto zero.
Przy korzystaniu z karty powyżej 300 zł miesiecznie opłata za kartę zero.

Feromon

Data: 2011-11-15 09:16:29
Autor: Ramid
Gdzie zalozyc konto?
dziekuje wam wszystkim za podpowiedzi. Odwiedze dzisiaj BS jak i BGŻ. Cos
musze wybrac a oferty jakie znalazlem w internecie brzmia zadowalajaco. Z tym
ze zanim cos wybiore pojde do oddzialu porozmawiac.
Pozdrawiam
St. Ramidowski

--

Gdzie zalozyc konto?