Gdzie założyć konto firmowe?

Data: 2010-06-23 17:11:56
Autor: Liliana Cichocka
Gdzie założyć konto firmowe?
Temat może był dawno temu, ale czasy sie zmieniły.
Gdzie najkorzystniej załozyć koto firmowe bo właśnie zakładam działalność gospodarczą ?
Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co wiem to od niedawna są tam opłaty.
Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie dojdzie) blokują mi obydwa konta.
Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np. po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w Alior Banku bywało...
Może jednak m-bank, czy inny?

--
     Pozdr.Lila
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-06-23 15:40:31
Autor:
Gdzie założyć konto firmowe?
w ING konto 0zł, przelewy po 80 gr
Resztę tu masz http://www.ingbank.pl/u235/navi/31729

Data: 2010-06-23 17:24:15
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 23 Jun 2010 17:11:56 +0200, Liliana Cichocka napisał(a):

Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co wiem to od niedawna są tam opłaty.

 Za samo prowadzenie rachunku nie ma. Opłaty są np. za karty, zlecenia
stałe, czy też przelewy.

Może jednak m-bank, czy inny?

 Na początek jest OK.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 17:27:02
Autor: zenek
Liliana Cichocka pisze:
[...]

To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

Data: 2010-06-23 19:41:37
Autor: JanKo
Gdzie założyć konto firmowe?
Agent zenek nadaje:
To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez
stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Data: 2010-06-23 20:15:22
Autor: krzymek
Gdzie założyć konto firmowe?
stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku mbank jest dobry bo sam limity ustalasz.
--
   -- -==[ krzymek ]==-- -

Data: 2010-06-23 21:19:31
Autor: JanKo
Gdzie założyć konto firmowe?
Agent krzymek nadaje:
Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku
mbank jest dobry bo sam limity ustalasz.

Możliwe ale nigdy nie udało mi się wyciągnąć z jednej maszyny więcej niż 5-7 tys. Może miałem pecha ale zwykle musiałem odbyć pielgrzymkę po mieście by uzbierać 30 tys.

Data: 2010-06-23 23:17:11
Autor: Damian Niusy
Gdzie założyć konto firmowe?
Hej

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hvtmo0$p40$1inews.gazeta.pl...
Agent krzymek nadaje:
[...]

Nie boicie się z taką kasą chodzić bo tych bankomatach. Nie można założyć w tym celu jakiegoś rachunku tylko do wypłata takich większych sum ?

Damian

Data: 2010-06-24 00:23:15
Autor: Jarek Andrzejewski
Gdzie założyć konto firmowe?
On 23 Cze, 19:41, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent zenek nadaje:

> [...]
> okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Z Eurobanku bez problemu (co prawda nie mają kont dla DG, ale przy
jednoosobowej nie ma przecież przeszkód, żeby kasę trzymac na
osobistym).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-23 21:02:26
Autor: Cyb
On Wed, 23 Jun 2010 17:27:02 +0200, zenek <zenek@op.pl> wrote:

To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

w mbanku sam sobei ustalasz limity.
a bankomat sam z siebie ma limit na 40 lub 50 na raz wydanych
papierkow, wiec wieksze kwoty i tak musisz wybrac w paru turach
wlozkarte->pin->odbierzkase

ostatno sam sie przekonalem o elastycznosci mbanku, gdy musialem
wybrac xxx pln i okazalo sie, ze to ponad moj ustawiony przez mnie
limit dzienny - szybkie logowanie z telefonu na strone mbanku, zmiana
limitu, podanie hasla jednorazowego i juz moglem wziac odpowiednia
kase z bankomatu.

pozdrawiam,
Cyb

Data: 2010-06-23 19:44:16
Autor: JanKo
Gdzie założyć konto firmowe?
Agent Liliana Cichocka nadaje:
Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym
samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie
dojdzie) blokują mi obydwa konta.

Prawda.
Jednak ja polecałbym rozważenie inteligo właśnie jako firmowe. Całkiem przyjemnie się tam zrobiło po zmianach.

Data: 2010-06-24 11:29:47
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hvth5b$510$1inews.gazeta.pl...
[...]

straznie upierdliwe jest posiadanie wiecej niz 1 konta w inteligo bo system nie zapamietuje ostatnio wybranego konta i przy wybieraniu jakiekolwiek operacji jezeli chcemy skorzystac z firmowego musimy za kazdym razem zmienic konto w na liscie i odswiezyc strone

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-06-23 21:04:05
Autor: Cyb
Gdzie założyć konto firmowe?
On Wed, 23 Jun 2010 17:11:56 +0200, Liliana Cichocka
<speluna@autograf.pl> wrote:

[...]

w mbanku masz oplaty za przelew rzedu 1zl/przelew.
jesli duzo robisz przelewow, to zainteresuj sie vwbankiem (przelewy be
zoplat, ale token za 36/rok, chcoiaz pisza na grupie ze da sie ta
oplate obejsc).

pozdarwioam,
Cyb

Data: 2010-06-23 21:29:06
Autor: brum
[...]

nalezy najpierw zalozyc konto osobiste (bezplatne), otrzymac token, nastepnie zalozyc konto firmowe
oplat za przelewy nie ma, ale jest oplata za karte platnicza (dla firmy)
nie ma rowniez kredytu obrotowego w rachunku biezacym dla firmy, ani sms dla zadnego rachunku

Data: 2010-06-23 22:09:47
Autor: Liliana Cichocka
brum pisze:
[...]

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Chyba jednak najbardziej przekonuje mnie mBank.

  Pozdr.Lila
-- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-06-23 22:13:11
Autor: Cyb
On Wed, 23 Jun 2010 21:29:06 +0200, "brum" <brumbrum@onet.eu> wrote:

[...]

dlatego wlasnie mozna miec tandem mbank + vwbd (ten drugi tylko do
przelewow wychodzacych, jesli ich robisz sporo :)

nota bene mbank chyba tez nie ma powiadamiania smsem - co do karty
platniczej dla firmy to nie wiem.

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-06-24 00:27:31
Autor: Jarek Andrzejewski
Gdzie założyć konto firmowe?
On 23 Cze, 22:13, Cyb
<cyb...@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

nota bene mbank chyba tez nie ma powiadamiania smsem - co do karty
platniczej dla firmy to nie wiem.

Ponieważ "firma" w mBanku to jednoosobowa działalność gospodarcza, to
mam pytanie: jaki jest sens płacenia za kartę "firmową", skoro
osobista jest za darmo?
Jeden powód dostrzegam (ale nie wiem, czy da się taką kartę wyrobić
bez nazwiska lub z nie swoim nazwiskiem): karta dla pracownika. Są
inne uzasadnienia?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-24 13:34:36
Autor: Borys Pogoreło
Gdzie zaÂłoÂżyĂŚ konto firmowe?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 00:27:31 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

Jeden powód dostrzegam (ale nie wiem, czy da się taką kartę wyrobić
bez nazwiska lub z nie swoim nazwiskiem): karta dla pracownika. Są
inne uzasadnienia?

 Bank też musi z czegoś żyć ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-24 11:28:31
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Liliana Cichocka" <speluna@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hvt87u$lo7$1news.onet.pl...
[...]

konto osobiste w bzwbk - prestiz , przez net ja zakladalem przez net i nie place za nie, moze tez sie zalapiesz
na promocje. Regulamin nie zabrania wykorzystywania go w DG, a zaleta jest taka ze w przypadku zajecia obowiazuje kwtoa wolna od zajecia w przypadku firmowego tego przywileju juz nie ma. Przelewy darmowe rowniez te robione w oddziale, karta 1 zl, wszystkie polskie bankomaty za free. Tylko ich strona generuje codziennie przy klikaniu na portfel 24
blad - k.  mogli by to wkoncu naprawic - "serwis niedostepny" , wiec trzeba czasem kilkarazy klikac.