Gdzie założyć konto firmowe?

Data: 2010-06-23 17:27:02
Autor: zenek
Gdzie założyć konto firmowe?
Liliana Cichocka pisze:
Temat może był dawno temu, ale czasy sie zmieniły.
Gdzie najkorzystniej załozyć koto firmowe bo właśnie zakładam działalność gospodarczą ?
Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co wiem to od niedawna są tam opłaty.
Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie dojdzie) blokują mi obydwa konta.
Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np. po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w Alior Banku bywało...
Może jednak m-bank, czy inny?

To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

Data: 2010-06-23 19:41:37
Autor: JanKo
Gdzie założyć konto firmowe?
Agent zenek nadaje:
To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez
stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Data: 2010-06-23 20:15:22
Autor: krzymek
Gdzie założyć konto firmowe?
stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku mbank jest dobry bo sam limity ustalasz.
--
   -- -==[ krzymek ]==-- -

Data: 2010-06-23 21:19:31
Autor: JanKo
Gdzie założyć konto firmowe?
Agent krzymek nadaje:
Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku
mbank jest dobry bo sam limity ustalasz.

Możliwe ale nigdy nie udało mi się wyciągnąć z jednej maszyny więcej niż 5-7 tys. Może miałem pecha ale zwykle musiałem odbyć pielgrzymkę po mieście by uzbierać 30 tys.

Data: 2010-06-23 23:17:11
Autor: Damian Niusy
Gdzie założyć konto firmowe?
Hej

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hvtmo0$p40$1inews.gazeta.pl...
Agent krzymek nadaje:
[...]

Nie boicie się z taką kasą chodzić bo tych bankomatach. Nie można założyć w tym celu jakiegoś rachunku tylko do wypłata takich większych sum ?

Damian

Data: 2010-06-24 00:23:15
Autor: Jarek Andrzejewski
Gdzie założyć konto firmowe?
On 23 Cze, 19:41, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent zenek nadaje:

> [...]
> okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

Z Eurobanku bez problemu (co prawda nie mają kont dla DG, ale przy
jednoosobowej nie ma przecież przeszkód, żeby kasę trzymac na
osobistym).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-23 21:02:26
Autor: Cyb
On Wed, 23 Jun 2010 17:27:02 +0200, zenek <zenek@op.pl> wrote:

To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

w mbanku sam sobei ustalasz limity.
a bankomat sam z siebie ma limit na 40 lub 50 na raz wydanych
papierkow, wiec wieksze kwoty i tak musisz wybrac w paru turach
wlozkarte->pin->odbierzkase

ostatno sam sie przekonalem o elastycznosci mbanku, gdy musialem
wybrac xxx pln i okazalo sie, ze to ponad moj ustawiony przez mnie
limit dzienny - szybkie logowanie z telefonu na strone mbanku, zmiana
limitu, podanie hasla jednorazowego i juz moglem wziac odpowiednia
kase z bankomatu.

pozdrawiam,
Cyb

Gdzie założyć konto firmowe?