Gdzie założyć konto firmowe?

Data: 2010-06-24 11:28:31
Autor: wspolna-flaszka.pl
Gdzie założyć konto firmowe?

Użytkownik "Liliana Cichocka" <speluna@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hvt87u$lo7$1news.onet.pl...
Temat może był dawno temu, ale czasy sie zmieniły.
Gdzie najkorzystniej załozyć koto firmowe bo właśnie zakładam działalność gospodarczą ?
Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co wiem to od niedawna są tam opłaty.
Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie dojdzie) blokują mi obydwa konta.
Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np. po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w Alior Banku bywało...
Może jednak m-bank, czy inny?

--

konto osobiste w bzwbk - prestiz , przez net ja zakladalem przez net i nie place za nie, moze tez sie zalapiesz
na promocje. Regulamin nie zabrania wykorzystywania go w DG, a zaleta jest taka ze w przypadku zajecia obowiazuje kwtoa wolna od zajecia w przypadku firmowego tego przywileju juz nie ma. Przelewy darmowe rowniez te robione w oddziale, karta 1 zl, wszystkie polskie bankomaty za free. Tylko ich strona generuje codziennie przy klikaniu na portfel 24

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Gdzie założyć konto firmowe?