Gdzie założyć lokatę?

Data: 2010-09-12 01:43:07
Autor: Karo C
Gdzie założyć lokatę?
Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je złożyć na lokatę -
gdzie najlepsze oprocentowanie?

Data: 2010-09-12 11:02:01
Autor: konieczko
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 2010-09-12 10:43, Karo C pisze:
Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je złożyć na lokatę -
gdzie najlepsze oprocentowanie?

Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a zakopanie kasy do ziemi ?

Data: 2010-09-12 11:47:02
Autor: SQLwiel
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 2010-09-12 11:02, konieczko pisze:
Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a
zakopanie kasy do ziemi ?

A Twoim zdaniem zainwestowaniem byłoby kupno iluś-tam kuponów Lotto?
;)
Czym Twoim zdaniem to się różni od kupna akcji?

"Inwestowanie" można ustawić na osi (liniowej):

skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty - forex - lotto - ruletka - poker
Oczywiście nie wszystko tutaj ująłem (gdzieś-tam jest działalność gospodarcza), można dyskutować, czy funduszy nie przesunąć o jedną pozycję (są mniej zyskowne i mniej wiarygodne niż akcje) i jest jeszcze parę innych pytań/wątpliwości. Inwestowanie nie jest łatwe.

"Jakbyś się nie obrócił, i tak dupa z tyłu, (więc i tak cię wyd..czą)"

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 03:46:13
Autor: Zibby
Gdzie założyć lokatę?

"Inwestowanie" można ustawić na osi (liniowej):

skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
- forex - lotto - ruletka - poker

oj widzę tu poważna nieścisłość, mianowicie w ruletce jest bardzo duża
szansa wygranej, blisko 50%, następnie poker, i na samym końcu lotto
gdzie szansa zwrotu kapitalu tylko parę procent

Data: 2010-09-12 12:53:15
Autor: SQLwiel
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 2010-09-12 12:46, Zibby pisze:

[...]

Co do ruletki i lotto stanowczo się nie zgodzę.
W ruletce sztuczka polega na tym, że np. za "13" płaci się x36, a prawdopodobieństwo trafienia jest 1/38 (oprócz czarnych i czerwonych cyferek na tarczy są dwa zielone pola), za "czerwone" płacą x2, a p. = 18/38
W lotto statut chyba stanowi, że na wygrane przypada 50%, a więc im więcej kuponów złożysz, to z tym większym p. zbliżysz się do odzyskania 50% włożonej kasy.
Poker umieściłem trochę na zasadzie żartu. Zależy z kim grasz, czy umiesz oszukiwać i co zrobisz jak Cię nakryją, albo jak wyjdziesz żywy z wygraną, jeśli wygrasz.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 13:13:09
Autor: Jan Werbiński
Gdzie założyć lokatę?
Użytkownik "Zibby" <zbyszek999@op.pl> napisał w wiadomości news:65e963bc-e7bb-4d99-97f1-4d45acf27195q26g2000vbn.googlegroups.com...

ruletka 36/37

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-12 13:20:06
Autor: SQLwiel
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 2010-09-12 13:13, Jan Werbiński pisze:
Użytkownik "Zibby" <zbyszek999@op.pl> napisał w wiadomości

ruletka 36/37

Oczywiście, przepraszam za kiksa. Faktycznie, sprawdziłem - jest 37 pól. Nie wiesz przypadkiem skąd mi się wzięło, że na tarczy są DWA pola zielone, "0" i "00" ?

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 15:43:29
Autor: Grzegorz Szczepanik
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 12.09.2010 13:20, SQLwiel pisze:
[...]

Oboje macie rację:)

Są dwie odmiany ruletki; francuska i amerykańska; z pojedyńczym i podwójnym zerem.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2010-09-12 12:25:20
Autor: MK
Gdzie założyć lokatę?
Le 12/09/2010 11:47, SQLwiel a écrit :
/../

skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
- forex - lotto - ruletka - poker
Oczywiście nie wszystko tutaj ująłem/.../

Zapomniałeś o Black Jacku :P

pzdr, MK

Data: 2010-09-12 12:46:02
Autor: Q
Gdzie założyć lokatę?
skarpeta - obligacje SP - lokaty bankowe - fundusze - akcje - kontrakty
- forex - lotto - ruletka - poker
Oczywiście nie wszystko tutaj ująłem/.../

Zapomniałeś o Black Jacku :P

...i sms'ach do orange o tresci "bmw" :)

Data: 2010-09-12 18:35:26
Autor: Piotrek
Gdzie założyć lokatę?
On 2010-09-12 12:46, Q wrote:
..i sms'ach do orange o tresci "bmw" :)

Co zresztą może być niezłym businessem, jeśli się podejdzie do tego profesjonalnie.

Click -- > http://www.wprost.pl/ar/167515/Jak-wygrywac-konkursy/

Piotrek

Data: 2010-09-13 09:06:13
Autor: ~|_ukasz
Gdzie założyć lokatę?
W dniu 2010-09-12 11:47, SQLwiel pisze:
[...]

Przed umieszczeniem obligacji SP w takim miejscu, zwłaszcza jak długoterminowe, głęboko bym się zastanowił :)

Data: 2010-09-14 12:25:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gdzie założyć lokatę?

"SQLwiel" i6i7ik$eam$1@news.onet.pl

A Twoim zdaniem zainwestowaniem byłoby kupno iluś-tam kuponów Lotto?

Czym Twoim zdaniem to się różni od kupna akcji?

W Lotto można więcej wygrać. ;)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-12 12:46:16
Autor: Pirx
Gdzie założyć lokatę?
"konieczko" news:i6i4u7$5d5$1news.onet.pl

Kiedy wy lemingi nauczycie sie ze lokata to nie jest inwestycja a zakopanie kasy do ziemi ?

mędrzej z koziej dupy zabrał głos w dyskusji...

Data: 2010-09-12 12:35:20
Autor: Robert Wicik
Gdzie założyć lokatę?

zobacz http://openonline.pl/lokaty/

Data: 2010-09-12 15:17:51
Autor: beznick
Gdzie założyć lokatę?

[...]

Do 4,2% w PKOBP ci nie wystarczy ?

Data: 2010-09-12 15:51:31
Autor: ikarek
Gdzie założyć lokatę?
Moja prywatna lista:
1. openonlie - 5%+
2. inteligo - 4,1%
3. fm bank - 5%
4. meritum bank - prawie 5%

I teraz tak, openonline ma ładny system, gdzie można sobie
swoje lokaty oglądać, "zarządzać nimi", można też od nich
odstać papier z potwierdzeniem, co by go np. kiedyś tam
okazać w US. IMO niekwestionowany nr 1 :)

Fm bank i meritum mają wspólne nieciekawe cechy w postaci
braku systemu i braku papierowych potwierdzeń. Dostajesz
mailem (bez podpisu cyfrowego!!!) nr konta, wysyłasz tam
pieniądze i modlisz się, żeby to nie był phishing :) Może trochę
przesadzam, pewnie da się zadzwonić i upewnić w w.w.
sprawie, ale mnie to odstraszylo i po openie wybrałem inteligo.

Data: 2010-09-12 16:36:07
Autor: astro
Gdzie założyć lokatę?
Witaj Karo C!
W dniu Sunday, September 12, 2010 (Sunday) o godzinie 4:34:50 PM
napisano:
Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je złożyć na lokatę

www.bankier.pl/finanse/oszczedzanie/lokaty
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-09-12 16:53:36
Autor: lokatybezbelki
Gdzie założyć lokatę?
Witam,
produkty bez belkowe są najwyżej oprocentowane,

http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-12 17:51:52
Autor: glaukonWYTNIJTO
Gdzie założyć lokatę?
Witam,
produkty bez belkowe są najwyżej oprocentowane,

http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Wszelkie tabelki są przydatne dla wstępnej orientacji, ale najczęściej nie
uwzględniają niuansów czy wręcz niektórych ofert. Z aktualnością też różnie bywa.

Data: 2010-09-12 21:45:41
Autor: JanKo
Gdzie założyć lokatę?
Wszelkie tabelki są przydatne dla wstępnej orientacji, ale
najczęściej nie uwzględniają niuansów czy wręcz niektórych ofert. Z
aktualnością też różnie bywa.

Takie właśnie jest przeznaczenie tabelki. Ma pomóc podjąć decyzję a nie zwalniać klienta z myślenia a banki z konieczności posiadania strony internetowej bo wszystko na interii będzie opisane ;-)

Data: 2010-09-15 13:45:35
Autor: PatronX
Gdzie założyć lokatę?
Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je >złożyć na lokatę -
gdzie najlepsze oprocentowanie?

Porównanie lokat:
http://www.patbank.pl/lokaty/porownanie-ofert/

Data: 2010-09-16 14:30:20
Autor: Jan Werbiński
Gdzie założyć lokatę?
żytkownik "PatronX" <xxxxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomoœci news:4c90b1d9$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
>Mam trochę kasy do zainwestowania i chciałam je >złożyć na lokatę -
gdzie najlepsze oprocentowanie?

Porównanie lokat:
http://www.patbank.pl/lokaty/porownanie-ofert/

Uwaga ta strona mi wyglšda na atak man in the middle.

W dodatku wprowadza w błšd, przez pominięcie lepszych ofert!

Data: 2010-09-16 16:00:08
Autor: Jan Strybyszewski
Gdzie założyć lokatę?
Jan Werbiński pisze:
> [...]

Uwaga ta strona mi wyglšda na atak man in the middle.

W dodatku wprowadza w błšd, przez pominięcie lepszych ofert!

To jest program partnerski bankiera.

Data: 2010-09-16 17:43:22
Autor: Jan Werbiński
Gdzie założyć lokatę?
Nie obchodzi mnie czyj to program.
Wprowadza w błšd pomijajšc lepsze lokaty.
W dodatku łamie podstawowe zasady bezpieczeństwa, prawa i netykiety.