Gdzie założyć lokatę?

Data: 2010-09-12 15:51:31
Autor: ikarek
Gdzie założyć lokatę?
Moja prywatna lista:
1. openonlie - 5%+
2. inteligo - 4,1%
3. fm bank - 5%
4. meritum bank - prawie 5%

I teraz tak, openonline ma ładny system, gdzie można sobie
swoje lokaty oglądać, "zarządzać nimi", można też od nich
odstać papier z potwierdzeniem, co by go np. kiedyś tam
okazać w US. IMO niekwestionowany nr 1 :)

Fm bank i meritum mają wspólne nieciekawe cechy w postaci
braku systemu i braku papierowych potwierdzeń. Dostajesz
mailem (bez podpisu cyfrowego!!!) nr konta, wysyłasz tam
pieniądze i modlisz się, żeby to nie był phishing :) Może trochę
przesadzam, pewnie da się zadzwonić i upewnić w w.w.
sprawie, ale mnie to odstraszylo i po openie wybrałem inteligo.

Gdzie założyć lokatę?