Gdzie zaparkować oszczędności?

Data: 2018-01-31 02:08:58
Autor: Dawid Rutkowski
Gdzie zaparkować oszczędności?
W milku podobno teraz daj± 2,7% na nowe ¶rodki do 200k - je¶li co¶ mi się nie pomieszało - procentów lepszych niż o 10% (czyli 3% max) raczej nigdzie nie dostaniesz (3% jest chyba na lokacie "powitalnej" przy założeniu dbNet premium - chyba darmowe w 2018 roku - chyba, bo miało być do końca 2017, ale dostałem jaki¶ mail reklamowy, że przedłużaj± - choć sens ma to najwyżej na rok, bo za rok db to już będzie wbk, a w żabie % leż±).

Gdzie zaparkować oszczędności?