Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?

Data: 2013-01-06 10:59:44
Autor: Marek
Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?
Czy otrzymanie rosyjskiego obywatelstwa zagwarantuje mu placenie 13%
podatku od dochodow.

Chyba w wielu krajach jest tak, ze jesli sie w tym kraju przebywalo
(chocby o 1 dzien) dluzej, niz pol roku, to nalezy w tym kraju
zaplacic podatek dochodowy.
Nie przypuszczam, zeby Depardieu chcial spedzac polowe swojego czasu w
Rosji.
Jego glowne dochody pochodza chyba z Francji, gdzie bedzie musial
dalej pracowac ?

Data: 2013-01-06 20:04:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bcf2eb83-d427-4959-bb23-6e6205bd0055v7g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Cosik mi sie zdaje, ze nie masz racji.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-01-06 11:14:09
Autor: Marek
On Jan 6, 8:04 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:bcf2eb83-d427-4959-bb23-6e6205bd0055v7g2000yqv.googlegroups.com...

> [...]

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac

Kiedys, glosna byla sprawa Borysa Beckera, ktory mieszkal  w
Luxemburgu, ale jezdzil po swiecie na turnieje tenisowe.
Ktoregos roku, niemiecki urzad skarbowy udowodnil mu, ze ma dowody na
to, ze o 1, lub 2 dni przebywal w Niemczech dluzej, niz pol roku.
Borys musial zaplacic niemiecki podatek.

Data: 2013-01-06 22:03:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:368618d1-e0c3-4fe6-945c-b22dd3060983p17g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

to, ze o 1, lub 2 dni przebywal w Niemczech dluzej, niz pol roku.
Borys musial zaplacic niemiecki podatek.

Nie wiedzialem, ze Depardieu jest Niemcem i tylko chce zamieszkac w Rosji. Dotychczas sadzilem, ze jest to Rosjanin francuskiego pochodzenia. I obecnie nazywa sie Zora Depardow. Hi, hi....

rozbawiony dowcipami swietnego aktora

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-01-06 11:16:02
Autor: Marek

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Boris-Becker-przed-sadem-za-nieplacenie-podatkow,wid,334471,wiadomosc.html?ticaid=1fd65&_ticrsn=3

Data: 2013-01-07 12:47:24
Autor: xan
W dniu 06.01.2013 19:59, Marek pisze:
[...]

Proste ja drut, firma płaci podatki od swojej dzialanosci we francji, Depardieu zakłada firmę w rusach, i ta firma w rusach płaci mu wypłatę. Francuska firma staje się firm± "córk±" ruskiej. W firmie francuskiej pan D. nie jest już w zarz±dzie, nie piastuje żadnych stanowisk - nie pobiera kasy. Firma córka legalnie przelewa kase do firmy w rosji od zysków i tamta firma pałci panu D. wypłatę. To tak w skrócie, sprawa oczywi¶cie jest bardziej skomplikowana.

Data: 2013-01-07 12:40:06
Autor: Marek
On Jan 7, 12:47 pm, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

pobiera kasy. Firma córka legalnie przelewa kase do firmy w rosji od
zysków i tamta firma pałci panu D. wypłatę. To tak w skrócie, sprawa

Musze to przemyslec, zanim porozmawiam z moja szefow±...

Data: 2013-01-07 17:39:31
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 6 Jan 2013 10:59:44 -0800 (PST), Marek napisał(a):

[...]

Nareszcie Putin będzie miał z kim wypić.Dipardiowicz od kielicha nie
stroni.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-08 00:08:13
Autor: sundayman
Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?

Jego glowne dochody pochodza chyba z Francji, gdzie bedzie musial
dalej pracowac ?

o ile ktoś będzie tak zdesperowany, żeby go angażować...

Data: 2013-03-08 00:12:14
Autor: A. Filip
sundayman <sundayman@poczta.onet.pl> pisze:
Jego glowne dochody pochodza chyba z Francji, gdzie bedzie musial
dalej pracowac ?

o ile ktoś będzie tak zdesperowany, żeby go angażować...

Niech piszą dobrze albo źle byle by nie przekręcali nazwiska :-)

--
A. Filip
Kiedy zabraknie czerwonego jajka, to nastÄ…pi koniec Ĺ›wiata.   -- PrzysĹ‚owie rumuĹ„skie

Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?