Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?

Data: 2013-01-07 12:47:24
Autor: xan
Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?
W dniu 06.01.2013 19:59, Marek pisze:
Czy otrzymanie rosyjskiego obywatelstwa zagwarantuje mu placenie 13%
podatku od dochodow.

Chyba w wielu krajach jest tak, ze jesli sie w tym kraju przebywalo
(chocby o 1 dzien) dluzej, niz pol roku, to nalezy w tym kraju
zaplacic podatek dochodowy.
Nie przypuszczam, zeby Depardieu chcial spedzac polowe swojego czasu w
Rosji.
Jego glowne dochody pochodza chyba z Francji, gdzie bedzie musial
dalej pracowac ?

Proste ja drut, firma płaci podatki od swojej dzialanosci we francji, Depardieu zakłada firmę w rusach, i ta firma w rusach płaci mu wypłatę. Francuska firma staje się firmą "córką" ruskiej. W firmie francuskiej pan D. nie jest już w zarządzie, nie piastuje żadnych stanowisk - nie pobiera kasy. Firma córka legalnie przelewa kase do firmy w rosji od zysków i tamta firma pałci panu D. wypłatę. To tak w skrócie, sprawa oczywiście jest bardziej skomplikowana.

Data: 2013-01-07 12:40:06
Autor: Marek
On Jan 7, 12:47 pm, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

pobiera kasy. Firma córka legalnie przelewa kase do firmy w rosji od
zysków i tamta firma pałci panu D. wypłatę. To tak w skrócie, sprawa

Musze to przemyslec, zanim porozmawiam z moja szefową...

Gdzie zaplaci podatki Depardieu ?