Gdzie zarejestrować domenę, aby jej właścicielem był mój klient a ja obsługuję płatności ?

Data: 2009-12-03 04:29:32
Autor: Pawel
Gdzie zarejestrować domenę, aby jej właścicielem był mój klient a ja obsługuję płatności ?
Witam!

Prowadzę działalność związaną z projektowaniem stron internetowych,
chciałbym rejestrować domeny dla klientów ale w taki sposób aby cała
obsługa techniczna domeny i płatności leżały po mojej stronie ? Tzn.
ja otrzymuje fakturę za domenę jako pośrednik i ja ją opłacam ale
właścicielem domeny jest mój klient.
Klient ma otrzymywać tylko fakturę ode mnie z wyszczególnieniem usługi
- rejestracja lub odnowienie domeny. Czy znacie firmy rejestracyjne
gdzie mogę zostać np. partnerem ?

Data: 2009-12-03 13:41:59
Autor: bakulik at work
Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Pawel napisał(a):

[...]

Gdzie byś nie zarejestrował, właścicielem domeny jest osoba wpisana jako
abonent. Czyli wpisujesz tam klienta, a siebie w kontakt techniczny.

Np. http://www.az.pl/, http://nazwa.pl/ i inne.

--
Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

Data: 2009-12-03 14:05:15
Autor: mirekm
Dnia Thu, 3 Dec 2009 13:41:59 +0100, bakulik at work napisał(a):

[...]

az.pl nie wiem, ale nazwa.pl nie ma takiej możliwości, chyba że coś się
zmieniło w ciągu ostatnich 3 miesięcy odkąd się od nich wyniosłem (szukałem
podobnej oferty jak Paweł).

Polecam hrd.pl - ma wszystko co potrzebujesz i dodatkowo bardzo dobre ceny
na przedłużanie domen. Trzymam u nich ponad 100 domen i nie miałem nigdy
żadnych problemów.

--
mirekm

Data: 2009-12-03 14:22:59
Autor: bakulik at work
Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd mirekm napisał(a):

[...]

AZ.pl ma panel partnera (wiem, bo korzystam). :) W nazwa.pl też można
ustawić innego abonenta i innego nabywcę (wiem, bo korzystałem). ;)

--
Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
Nie programuj w święta - bug się rodzi.

Data: 2009-12-04 10:06:25
Autor: Maniek
Pawel pisze:
[...]

Polecam dinfo.pl
Działają w pełni transparentnie i nie oferują hostingu.

Data: 2009-12-04 01:47:58
Autor: bre
Gdzie zarejestrować domenę, aby jej właścici elem był mój klient a ja obsługuję płatności ?
OVH odpalilo chyba cos takiego niedawno a jak nie to np HRD.

Data: 2009-12-06 03:16:44
Autor: Pawel
Gdzie zarejestrować domenę, aby jej właścici elem był mój klient a ja obsługuję płatności ?
Pytałem w nazwa.pl, faktura jest wystawiana na właściciela panelu oraz
wysyłana do właściciela panelu. Abonentem domeny może być osobna firma.

Data: 2010-01-03 20:02:19
Autor: Jędrzej Truskolaski
Gdzie zarejestrować domenę, aby j ej właścicielem był mój klient a ja obsługuję płatności ?
polecam www.PPD.pl

Gdzie zarejestrować domenę, aby jej właścicielem był mój klient a ja obsługuję płatności ?