Gdzie zatankowac

Data: 2010-05-09 19:49:24
Autor: Alex D. B.
Gdzie zatankowac

Użytkownik "Fragonard" <ewapiotr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4be67cbd$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
Wybieram sie do Niemiec  z Wrocławia A4 potem A18 do Olszyny, moje pytanie gdzie zatankowac jeszcze po Polskiej stronie, wiem ze przed przejsciem jest stacja BP ale ona jest po poludniowej stronie A18 to raczej dla powracajacych z Niemiec.
w DE.
na dowolnej autostradowej "sieciowce" na autobanie, najlepiej pare km od granicy.
konfort jazdy i nizsze zuzycie na 99% wynagrodza minimalnie wyzsza cene.
a jak zalejesz jakims "lepszejszym" paliwem, to sie bedziesz zastanawiac kto Ci sprzeta podmienil ;-)

Alex.

Data: 2010-05-10 00:15:51
Autor: Mustafa
Gdzie zatankowac
konfort jazdy i nizsze zuzycie na 99% wynagrodza minimalnie wyzsza cene.

Baaaaajki :D
Opowieści o niższym spalaniu biorą się wyłącznie z tego, że tam jak wjedziesz na autostradę to jedziesz.

Moja "fóra 1,6" spaliła w ostatni weekend w trasie całe 5,5 litra na setkę.
Naszego miejscowego paliwa a nie zza Odry.
To znaczy, że jakbym zatankował u faszystów to by mi spalił 3 litry na setkę ??
Nie :) Po prostu dlatego, że trasa miała kilkaset km i jechałem równo cały czas a nie stałem co drugą wieś w korkach.
Bo jak normalnie jadę "w tzw. trasie" która ma 100km i po której jeżdżą wszelkie wynalazki, to mi właśnie pali prawie 7 :)

ps.
"konfort" to bardzo interesujące słowo :D

Data: 2010-05-10 00:18:56
Autor: Mustafa
Gdzie zatankowac
na autobanie,

Ten autoban to taki automatyczny, informatyczny system blokowania ? :-D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ban_%28informatyka%29

No chyba, że zapomniałeś o literce "h"... :)

Gdzie zatankowac