Gdzie zgłosić sk*na

Data: 2009-11-08 22:04:53
Autor: JaromirD
Gdzie zgłosić sk*na
Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz na samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych. Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada. Co można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem znalazł kretyna)?

JaromirD

Data: 2009-11-08 22:41:53
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7bpm$5lb$1news.onet.pl JaromirD <rydberg@q2.pl>
pisze:

Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/.
Chwalisz się, że masz taką mądrą córkę?

Zaraz na  samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii
erotycznych.
No to co?

to już jest gruba przesada.
Dlaczego?

Co  można z tym zrobić?
Można obejrzeć, można nie oglądać...
Rób co chcesz.

Zgłosić gdzieś
Może proboszczowi?

obić mi mordę
To z pewnością dobry pomysł.

--
Jotte

Data: 2009-11-08 22:58:49
Autor: JaromirD
Gdzie zgłosić sk*na

pisze:

[...]

Zastanawiałem się przez chwilę czy olać Cię czy odpowiedzieć, ale pomyślałem "Co mi tam. Niech zna pański gest". Więc piszę: nie wysilaj się więcej na odpowiedzi na moje posty bo niezależnie od tego, co napiszesz nie uzyskasz jakiejkolwiek odpowiedzi. Idź się leczyć.

JaromirD

Data: 2009-11-08 23:07:44
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7euq$eta$1news.onet.pl JaromirD <rydberg@q2.pl>
pisze:

Zastanawiałem się
Łżesz.

przez chwilę czy olać Cię czy odpowiedzieć
To nie ma znaczenia.

pomyślałem
Znowu łgarz bezczelny...

Więc piszę
Niepotrzebnie.

nie wysilaj
się więcej na  odpowiedzi na moje posty bo niezależnie od tego, co
napiszesz nie uzyskasz  jakiejkolwiek odpowiedzi.
Właśnie uzyskałem.
A tylko się tobą zabawiłem.

Idź się leczyć.
Dziecinny umysłek, szczeniackie tekściki.
I to jest ojcem???
Jasny gwint, co to się porobiło...

--
Jotte

Data: 2009-11-09 07:03:15
Autor: Nostradamus
Gdzie zgłosić sk*na
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hd7ffb$thh$1news.dialog.net.pl...

Dziecinny umysłek, szczeniackie tekściki.
I to jest ojcem???

On pisał o córce sąsiada ;))

--
Pzdr
Leszek

Data: 2009-11-10 03:32:19
Autor: ąćęłńóśżź
Gdzie zgłosić sk*na
Na policję.
JaC

Data: 2009-11-08 23:08:58
Autor: Zygmunt
Gdzie zgosi sk*na
Crka znalaza dzisiaj stron z bajkami http://www.bajki.opole.pl/.
Chwalisz si, e masz tak mdr crk?

Zaraz na  samym pocztku Administrator zachca do ogldania... galerii
erotycznych.
No to co?

to ju jest gruba przesada.
Dlaczego?

Co  mona z tym zrobi?
Mona obejrze, mona nie oglda...
Rb co chcesz.

-- Jotte

Jotte jeste zwykym kretynem skoro nie rozumiesz co jest napisane - i adne leczenie tego nie zmieni.

Data: 2009-11-08 23:15:30
Autor: Jotte
Gdzie zgosi sk*na
W wiadomoci news:hd7fht$hip$1news.onet.pl Zygmunt <z@onet.eu> pisze:

Jotte jeste zwykym kretynem
Moliwe.
Ale nie ciesz si.
Bo jeli to prawda, to takie gwno jak ty jest przez zwyke porwnanie grubo poza skal.

--
Jotte

Data: 2009-11-08 23:02:29
Autor: Andrzej Lawa
Gdzie zgosi sk*na
JaromirD pisze:

Nie przeszkadzaj mi strony dla dorosych ale to ju jest gruba przesada. Co mona z tym zrobi? Zgosi gdzie, obi mi mord (jakbym przypadkiem znalaz kretyna)?

Zgo si do poradni zdrowa psychicznego.

Data: 2009-11-08 23:29:05
Autor: JaromirD
Gdzie zgłosić sk*na
Andrzej Lawa wrote:

JaromirD pisze:

Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada.
Co można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem
znalazł kretyna)?

Zgłoś się do poradni zdrowa psychicznego.

Równasz do poziomu Jotte? Przecież wystarczy napisać: nic się nie da zrobić, przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.

JaromirD

Data: 2009-11-08 23:38:56
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7gni$kdk$1news.onet.pl JaromirD <rydberg@q2.pl>
pisze:

Przecież wystarczy napisać: nic się nie da
zrobić,  przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.
Ty się jakoś nie powstrzymywałeś przed pokazaniem, że jesteś idiotą, a to znacznie większy wstyd.

--
Jotte

Data: 2009-11-08 23:51:01
Autor: Andrzej Lawa
Gdzie zgosi sk*na
JaromirD pisze:
Andrzej Lawa wrote:

JaromirD pisze:

Nie przeszkadzaj mi strony dla dorosych ale to ju jest gruba przesada.
Co mona z tym zrobi? Zgosi gdzie, obi mi mord (jakbym przypadkiem
znalaz kretyna)?
Zgo si do poradni zdrowa psychicznego.

Rwnasz do poziomu Jotte? Przecie wystarczy napisa: nic si nie da zrobi, przesadzasz. Ale nie, trzeba pokaza jakim jest si mdral.

Chciae porady, to porad dostae - konkretn i cakowicie adekwatn:
wida wyranie, e "gul ci skacze" i powiniene zadba o profesjonaln
pomoc, zanim bdzie jakie nieszczcie.

Data: 2009-11-09 11:31:52
Autor: Papa Smerf
Gdzie zgłosić sk*na
Órzytkownik "JaromirD" napisał:
Równasz do poziomu Jotte?

dla żydostfa i dziadostfa to norma:O)

Przecież wystarczy napisać: nic się nie da zrobić,
przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.

zdaje się jednak ze coś da się zrobić, w sumie ta stronka to niezłe bajki
czy przypadkiem dostęp do treści erotycznych nie powinien być poprzedzony stronką osterzegawczą, oraz z zapytaniem czy osoba ma skończone 18lat?:O)
zgłoś to na milicje, oni w tych sprawach się oriętują:O)

Data: 2009-11-09 10:56:07
Autor: Przemek Lipski
Gdzie zgosi sk*na

Uytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisa w wiadomoci news:hd8rn8$isp$2nemesis.news.neostrada.pl...

czy przypadkiem dostp do treci erotycznych nie powinien by poprzedzony stronk osterzegawcz, oraz z zapytaniem czy osoba ma skoczone 18lat?:O)
zgo to na milicje, oni w tych sprawach si orituj:O)

Do treci pornograficznych owszem, ale musi mie skoczone 15 lat, a co do erotyki w naszym prawie nie ma adnych ogranicze. Tak milicja, to dobry adresat skargi :)))

Pozdro Przemek

Data: 2009-11-09 12:02:07
Autor: Papa Smerf
Gdzie zgosi sk*na
rzytkownik "Przemek Lipski" napisa:
Do treci pornograficznych owszem, ale musi mie skoczone 15 lat, a co do erotyki w naszym prawie nie ma adnych ogranicze. Tak milicja, to dobry adresat skargi :)))

a nasze prawo potrafi rozrnia co to pornografia czy erotyka?:O)
bo ja tam cycki widz a miay by bajki!:O(

Data: 2009-11-09 11:59:18
Autor: Przemek Lipski
Gdzie zgosi sk*na

Uytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisa w wiadomoci news:hd8tr8$kcd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeeli tam s tylko cycki (i inne czci ciaa), to prawo nie bdzie mialo problemu z odrnieniem.

Pozdro Przemek

ps. zreszt na stronie z bajkkami nie widze nigdzioe cyckw, s na tej z linku, ale to ju inna strona...

Data: 2009-11-09 13:25:29
Autor: Papa Smerf
Gdzie zgosi sk*na
rzytkownik "Przemek Lipski" napisa:
Jeeli tam s tylko cycki (i inne czci ciaa), to prawo nie bdzie mialo problemu z odrnieniem.

a co tam musi by zeby miao?:O)
no i jaki wynik rozrnienia?

ps. zreszt na stronie z bajkkami nie widze nigdzioe cyckw, s na tej z linku, ale to ju inna strona...

nie wiem czy wiesz ale wikszo stron www skada si z linkuf i na tamtej stronie bajek te nie ma, s na innych pod linkami, podobnie jak cycki:O)

Data: 2009-11-09 00:13:22
Autor: gardziej
Gdzie zgłosić sk*na
[...]

Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych.
Jesli corka umie znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google porno.
W Twojej ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

Data: 2009-11-09 00:22:15
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7jf0$70t$1atlantis.news.neostrada.pl gardziej
<brak@brak.pl> pisze:

[...]
No i proszę - zaczyna się pomału wyjaśniać dlaczego wątkoczyńca zaprezentował się ze swoimi pretensjami jako tatuś-dureń.
Tylko nie każdy ma cierpliwość bałwanowi tłumaczyć tak proste sprawy, sam prowokuje aby z niego podrwić.
A bałwan, jak to baławan - obraża się zamiast zmądrzeć.

--
Jotte

Data: 2009-11-09 00:35:34
Autor: Andrzej Lawa
Gdzie zgosi sk*na
gardziej pisze:

Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych.
Jesli corka umie znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google
porno.
W Twojej ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

Naleaoby te uwiadomi pewnych ignorantw, e sowo "bajki" nie
implikuje dziea dla dzieci.

Data: 2009-11-09 12:06:28
Autor: to
Gdzie zgosi sk*na
gardziej wrote:

Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych. Jesli corka umie
znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google porno. W Twojej
ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

Wsiedliście na niego, a ma sporo racji. Umieszczanie takich linków na stronach, których główną widownią są dzieci jest co najmniej godne pożałowania.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 16:15:39
Autor: Andrzej Lawa
Gdzie zgosi sk*na
to pisze:

Wsiedlicie na niego, a ma sporo racji. Umieszczanie takich linkw na stronach, ktrych gwn widowni s dzieci jest co najmniej godne poaowania.

O, tak - Ghost in the Shell gwnie dla dzieci... Litoci...

Data: 2009-11-09 18:32:02
Autor: to
Gdzie zgosi sk*na
Andrzej Lawa wrote:

O, tak - Ghost in the Shell głównie dla dzieci... Litości...

Mówię o całokształcie.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 19:52:52
Autor: Andrzej Lawa
Gdzie zgosi sk*na
to pisze:
Andrzej Lawa wrote:

O, tak - Ghost in the Shell gwnie dla dzieci... Litoci...

Mwi o caoksztacie.

Ja te.

GitS jest do skrajnym przypadkiem - pomijajc "sceny kontrowersyjne"
sama fabua jest zbyt zoona dla maolata, dla ktrego seks to jeszcze
"ziemia nieznana" (seks jest prostsz spraw od rozwaa nad kwesti
tosamoci, istnienia itepe ;) )

Data: 2009-11-10 00:43:56
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na [długie]
W wiadomości news:4af805c4$1news.home.net.pl to <to@abc.xyz> pisze:

Wsiedliście na niego, a ma sporo racji.
Nie ma.

Umieszczanie takich linków na
stronach, których główną widownią są dzieci jest co najmniej godne
pożałowania.
Jak ktoś chce, to niech żałuje, jego rzecz.

Opowiem userom coś autentycznego z własnej działalności.
Otóż swego czasu informatyzowałem za pieniądze firemkę pewnego byznesmenka, nota bene radnego z ramienia Solidarności (maryjanowy AWS), czyli ugrupowania przykuriewnego, klęczącego i juz wówczas radiomaryjno-kloacznego.
Firemka mieściła się na jego terenie, gdzxie stał również jego dom.
Zrobiłem co trza, internet z uwagi na ówczesne położenie możliwy tylko przez łącze telefoniczne radiowe.
No i zaprawszam frajera do odbioru roboty, razem z nim przybiegła jego podjarana progenitura w postaci nastoletnich syna i córki. Pokazałem co i jak, zaprezentowałem działanie internetu. W tym momencie pan polityko-byznesmenek wyprosił potomstwo i poprosił abym zablokował dostęp do stron, jak się wyraził, "ze świństwami". Trochę się zdziwiłem, ale na ile to wówczas możliwe było zrobiłem. W trakcie sprawdzania blokady pan klęczon nachylił się do mnie konfodencjonalnie i z obleśnym półuśmiechem na cuchnącej gębie wycedził: "ale wie pan, panie ***** tak, żebym ja mógł...". Tego mi było za wiele. To ty chcesz, gnoju, nie dość że cenzurę robić innym, to jeszcze cudzymi rękami? Owszem, pokazałem mu jak wyłaczać zabezpieczenia. Chwilę potem, wychodząc, jego synowi też na stronie powiedziałem. Nie zamawiał przecież utrzymywania tego w tajemnicy.

A tu wymieniony na początku postu kretyn chce prawnie ścigać kogoś za legalny serwis tylko dlatego, że on sam jest zbyt głupi aby chronić swoją progeniturę przed treściami, które uważa za zdrożne.

--
Jotte

Data: 2009-11-09 00:14:26
Autor: Michał
Gdzie zgłosić sk*na
samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.

Nie znam się na prawie (zazwyczaj zwracam się z prośbą do Grupy o pomoc), uważam jednak, że ów Administrator w jakiś tam sposób ostrzega przed treściami nieodpowiednimi i zaznacza, że zawartość przeznaczona jest dla osób pełnoletnich - i to w sposób wyraźniejszy, niż na popularnych portalach typu o2, gdzie przykładowo dziecko chcące sprawdzić email natyka się na stronie głównej na sporą dawkę materiałów traktujących o seksie.

Ogromna prośba do wszystkich wypowiadających się w tym wątku: szanujmy się wzajemnie, postarajmy się o odrobinę empatii, zwłaszcza, że temat kontrowersyjny. A filtrować treści nieodpowiednie można bardzo łatwo - wystarczy skonfigurować przeglądarkę.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-11-09 00:23:39
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7jh8$759$1atlantis.news.neostrada.pl Michał
<mbierwia@wywalto.o2.pl> pisze:

szanujmy się wzajemnie
Na szacunek trzeba zasłużyć.

--
Jotte

Data: 2009-11-09 00:44:03
Autor: Michał
Gdzie zgłosić sk*na
Na szacunek trzeba zasłużyć.

Zasadniczo masz rację, ale każdy może mieć zły dzień i podnosić ciśnienie innym.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-11-09 00:49:36
Autor: Jotte
Gdzie zgłosić sk*na
W wiadomości news:hd7loa$sp6$1nemesis.news.neostrada.pl Michał
<mbierwia@wywalto.o2.pl> pisze:

Na szacunek trzeba zasłużyć.
Zasadniczo masz rację, ale każdy może mieć zły dzień i podnosić ciśnienie innym.
Inni niech sami o siebie się martwią.
Ci inni sobie dają to ciśnienie tak łatwo podnosić?
Ich sprawa - kiepściacy...

--
Jotte

Data: 2009-11-09 09:05:59
Autor: Alojzy Zakalec
Gdzie zgosi sk*na
On Nov 9, 12:23am, "Jotte" <t...@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:
> szanujmy si wzajemnie

Na szacunek trzeba zasuy.

Niekoniecznie. Pewna doza elementarnego szacunku naley si kadej
nieznajomej osobie difoltowo.
To raczej na BRAK SZACUNKU trzeba "zasuy"!

Data: 2009-11-10 00:20:40
Autor: Jotte
Gdzie zgosi sk*na
W wiadomoci
Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec@gmail.com> pisze:

szanujmy si wzajemnie
Na szacunek trzeba zasuy.
Niekoniecznie.
W sytuacji gdy komu na szacunku nie zaley, to masz prawda.

Pewna doza elementarnego szacunku naley si kadej
nieznajomej osobie difoltowo.
Niby czemu? Za CO chcesz defaultowo szanowa zupenie nieznan ci osob?
I co to jest wg ciebie ta "elementarna daoza szacunku"?

To raczej na BRAK SZACUNKU trzeba "zasuy"!
Wcale nie. Wystarczy si nie stara o szacunek i wystarczy.
Poza tym nie myl biegunowo: sznuj-nie szanuj. Po drodze jest cay obszar obojtnoci.
Do przejaww szacunku czy te jego braku dochodzi zwykle w okolicznoci jakiego rodzaju interakcji, choby jednostronnie czynnej.

--
Jotte

Data: 2009-11-09 08:59:16
Autor: Piotr Zawiły
Gdzie zgłosić sk*na

Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hd7jh8$759$1atlantis.news.neostrada.pl...
samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.

Nie znam się na prawie (zazwyczaj zwracam się z prośbą do Grupy o pomoc),
Przecież tu, na pewno, nie wypowiadają się prawnicy. Raz znalazłem wypowiedź, prawdopodobnie, prawnika lub aplikanta, który w bardzo celny i profesjonalny sposób odpowiedział na zadane pytanie w poście. Reszta, to domorośli "spece" od prawa (przykład Jotte), którzy "czytają'"i rozumieją je według swojego intelektu, a że intelekt trochę szfankuje, więc w ich główkach rodzą się takie formy wypowiedzi, jakie widać.

[...]
Oczywiście. Dodam tylko, że w gestii rodziców leży uświadamianie swoich pociech, przed możliwością spotkania się w sieci z różnymi formami treści, które nie są przeznaczone dla nich. Małe dziecko może, jednak, nie zrozumieć, dlaczego na stronie z umieszczonymi jego ulubionymi postaciami, nie znajdują się kreskówki, tylko jakieś inne, niezrozumiałe treści.

Ogromna prośba do wszystkich wypowiadających się w tym wątku: szanujmy się wzajemnie, postarajmy się o odrobinę empatii, zwłaszcza, że temat kontrowersyjny.
Taki tekst, wypowiadany kilkanaście lat temu, miałby posłuch. Ludzie szanowali się nawzajem, bo mieli wspólnego wroga: Komunę. Obecnie nie ma już wrogów, więc dlaczego szanować inną osobę? Zresztą, szacunek do ludzi jest kształtowany od dziecka. Kształtują go rodzice, jednak jak widać, po niektórych wypowiedziach, rodzice, w ferworze walki o pieniądz, dobrobyt swoich pociech, zapominają o dobrych manierach, które trzeba im zaszczepiać i, przede wszystkim, szacunku do drugiego człowieka. Czy to jest robine świadomie, czy nie, nie mnie to oceniać.

A filtrować treści nieodpowiednie można bardzo łatwo -
wystarczy skonfigurować przeglądarkę.
Ja już tak skonfigurówałem przeglądarkę, że kilkunastu trolli trafiło tam, gdzie jest ich miejsce.

Pozdrawiam,
Michał
P.S. Przepraszam za off topic. Nie mogłem się powstrzymać Panie Michale.
--
Z wyrazami szacunku dla tych, którzy dzielą się nim z innymi.
Piotr Zawiły

Data: 2009-11-09 08:13:48
Autor: januszek
Gdzie zgosi sk*na
Piotr Zawiy napisa(a):

Oczywicie. Dodam tylko, e w gestii rodzicw ley uwiadamianie swoich pociech, przed moliwoci spotkania si w sieci z rnymi formami treci, ktre nie s przeznaczone dla nich. Mae dziecko moe, jednak, nie zrozumie, dlaczego na stronie z umieszczonymi jego ulubionymi postaciami, nie znajduj si kreskwki, tylko jakie inne, niezrozumiae treci.

Oczywicie, dodam, e po to s min filtry kontroli rodzicielskiej na komputerze z ktrego korzysta pociecha (sa juz nawet takie zaimplementowane w domowych routerach). W kocu w tym przypadku by moe kto shackowa joomle i umieci swoje linki pozycjonujce w tym serwisie. A zrobi to nie dlatego, e jest to serwis o bajkach tylko dlatego, ze jest np oparty o nie zaatan joomle. By moe webadmin tej strony nie ma pojcia, ze cos takiego sie stao.

j.

Data: 2009-11-09 05:57:41
Autor: januszek
Gdzie zgosi sk*na
JaromirD napisa(a):

Crka znalaza dzisiaj stron z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz na samym pocztku Administrator zachca do ogldania... galerii erotycznych.

Wyglada na to, ze za strone odpowiada Urzad miasta Opola. A cala ta strona z bajkami jest jakims zapleczem pozycjonujacym... W bazie whois jako abonent domeny wpisany jest NASK, http://www.dns.pl/kontakt.html

Zglos do obu, czyli i do UM Opole i do NASK a potem napisz nam tu jak to sie zakonczylo ;)

j.

Data: 2009-11-09 08:31:32
Autor: spp
Gdzie zgosi sk*na
januszek pisze:

[...]

A skd wiadomo e UM Opole?

--
spp

Data: 2009-11-09 07:37:26
Autor: januszek
Gdzie zgosi sk*na
spp napisa(a):

[...]

Wpisz: http://www.opole.pl/ ;) Oczywicie to nie jest jednoznaczny dowd a tylko li poszlaka ale zawsze ;)

j.

Data: 2009-11-09 10:15:47
Autor: Wemif
Gdzie zgosi sk*na
januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote:

Wyglada na to, ze za strone odpowiada Urzad miasta Opola. A cala ta strona z bajkami jest jakims zapleczem pozycjonujacym... W bazie whois jako abonent domeny wpisany jest NASK, http://www.dns.pl/kontakt.html

Sprawd raz jeszcze, bo co le zrobie.

DOMENA:                 bajki.opole.pl
id abonenta:            mjp_dr_00000862 (osoba fizyczna)
ABONENT:   dane niedostpne

a.

Data: 2009-11-09 07:31:04
Autor: witek
Gdzie zgosi sk*na
Wemif wrote:
[...]

ale kto mu to kurna w domenie opole.pl zarejestrowa, a ta zapewne nalezy ju do miasta.
Jeden dziennikarz z pytaniem do prezydenta czy to oficjalny serwis miejski miasta szybko ruszy par osb do roboty.
Przynajmniej zniknie z domeny opole.pl

Data: 2009-11-09 15:00:45
Autor: spp
Gdzie zgosi sk*na
witek pisze:

[...]

Domena .opole.pl _nie_naley_ do miasta, jest to tak zwana domena regionalna i jest administrowana przez NASK.

Moe to wydawa si dziwne ale UM opole nie ma z ni nic wsplnego.

I eby nie byo - strona opole.pl jest w domenie .pl, to zupenie co innego.

Reasumujc - strona bajki.opole.pl to jaka prywatna inicjatywa.
A dziennikarze na pewno si przydadz aby psychola pogoni. :)

--
spp

Data: 2009-11-09 08:28:57
Autor: witek
Gdzie zgosi sk*na
spp wrote:
witek pisze:

[...]

aa, faktycznie.
punkt dla ciebie.

w kazdym razie,  jak sie zrobi burza NASK nie bedzie mial problemow z zablokowaniem domeny. oni lubi takie rzeczy.

Data: 2009-11-09 19:38:00
Autor: Gotfryd Smolik news
Gdzie zgosi sk*na
On Mon, 9 Nov 2009, witek wrote:

ale kto mu to kurna w domenie opole.pl zarejestrowa, a ta zapewne nalezy ju do miasta.

  To chyba do rzadki przypadek (zarzdzania domen przez miasto).
  Internet w .pl si obudzi sporo wczeniej, ni obudziy si gminy ;)

  Np. Gliwice AFAIR staczay "wojn" o adres "www.", w Zabrzu rwnie
administratorem nie jest UM (acz "www" dosta, skoro chcia, bez
"wojny"). Pewnie mona tak dugo wymienia.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-09 20:28:58
Autor: spp
Gdzie zgosi sk*na
Gotfryd Smolik news pisze:

[...]

Co si dziwi - Microsoft (R) te musia stoczy wojn o miejsce w domenie narodowej (microsoft.pl). :)

--
spp

Data: 2009-11-09 10:54:16
Autor: Przemek Lipski
Gdzie zgosi sk*na

Uytkownik "JaromirD" <rydberg@q2.pl> napisa w wiadomoci news:hd7bpm$5lb$1news.onet.pl...
[...]

Nie masz gdzie zgosi poniewa nie ma tam pornografii, a wic z godnie z prawem nie ma ograniczenia prezentowania takich materiaw osobom do 15 roku zycia. Bodaje 202KK o tym mwi...

Pozdro Przemek

Gdzie zgłosić sk*na