Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z poda nymi wartościami ciśnienia dla wagi?

Data: 2011-06-23 19:26:46
Autor: s2p
Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z poda nymi wartościami ciśnienia dla wagi?
Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z podanymi wartościami ciśnienia dla wagi?Na amorze nie widzę nalepki, na stronie Epicona w owners manual nie ma podanych wartości pompowania.

Data: 2011-06-23 20:24:07
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "s2p" <s2p@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e03774f$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z podanymi wartościami ciśnienia dla wagi?Na amorze nie widzę nalepki, na stronie Epicona w owners manual nie ma podanych wartości pompowania.

W tym widelcu jest JEDNA komora powietrzna więc zamiast tracić czas na poszukiwania weź pompkę do plecaka i idź pojeździć. W ten sposób bardzo szybko zorientujesz się jakie ciśnienie będzie dla Ciebie odpowiednie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-25 13:24:26
Autor: Wojtek Sobociński
kamil/Endurorider.pl wrote:

Użytkownik "s2p" <s2p@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e03774f$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
> Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z podanymi warto¶ciami ci¶nienia dla > wagi?Na amorze nie widzę nalepki, na stronie Epicona w owners manual nie > ma podanych warto¶ci pompowania.

W tym widelcu jest JEDNA komora powietrzna więc zamiast tracić czas na poszukiwania weĽ pompkę do plecaka i idĽ pojeĽdzić. W ten sposób bardzo szybko zorientujesz się jakie ci¶nienie będzie dla Ciebie odpowiednie.

Albo zipkę założyć na lagę, usi±¶ć na rower i zobaczyć ile się ugina.
Jak skok sto to dwa cm ugięcia powinno być.

--
Wojtek Sobociński

Data: 2011-06-23 20:38:45
Autor: Fabian
On 23.06.2011 19:26, s2p wrote:
Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z podanymi wartościami ciśnienia dla
wagi?Na amorze nie widzÄ™ nalepki, na stronie Epicona w owners manual nie
ma podanych wartości pompowania.

W tym manualu nie ma http://srsuntour-files.dbap.de/_public/tuningbase/downloadarea/catalogs/SRSuntour_Workshop_Book.pdf ?

Fabian.

Data: 2011-06-23 23:38:31
Autor: s2p
W dniu 2011-06-23 20:38, Fabian pisze:
On 23.06.2011 19:26, s2p wrote:
[...]

?

Fabian.

ile na manometrze ma sie pokazać w epicon 2011 skos ustawiony 100 dla 100 kg zywej masy?

Data: 2011-06-24 00:21:36
Autor: kosik
W dniu 2011-06-23 23:38, s2p pisze:
ile na manometrze ma sie pokazać w epicon 2011 skos ustawiony 100 dla
100 kg zywej masy?

A co? Czytać nie umiesz?

kosik

Data: 2011-06-24 08:46:15
Autor: s2p
W dniu 2011-06-24 00:21, kosik pisze:
W dniu 2011-06-23 23:38, s2p pisze:
ile na manometrze ma sie pokazać w epicon 2011 skos ustawiony 100 dla
100 kg zywej masy?

A co? Czytać nie umiesz?

No nie widzę tej tabeli.Dziwi mnie że nie ma tych wartości na nalepce amortyzatora.

Data: 2011-06-24 20:15:44
Autor: Fabian
On 24.06.2011 08:46, s2p wrote:
[...]

Tabelka na stronie 3 pokazuje 143 psi.

Fabian.

Data: 2011-06-24 22:48:12
Autor: s2p
W dniu 2011-06-24 20:15, Fabian pisze:
On 24.06.2011 08:46, s2p wrote:
[...]

dziękuje Ci bardzo, szukałem dalej

Pozdrawiam

Gdzie znajdę manua SunTour Epiconl z poda nymi wartościami ciśnienia dla wagi?