Gdzie znajdę?

Data: 2009-03-14 18:06:50
Autor: Tata
Gdzie znajdę?
Poszukuję instrukcji do płyty głównej:
1. Acorp 6BX67.

Poszukuję sterowników do klawiatur:
1. Media-tech MT138G.
2. Media-tech KE-9801.
3. iBOX Office Keyboard. - Brak innych oznaczeń.

Instrukcję (manual) płyty głównej jak i sterowników (driver) klawiatur szukałem w Google, ale instrukcji nie znalazłem, są tylko BIOS'y, sterowniki tylko w płatnej witrynie po 2,99 USD za sztukę. Jeżeli ktoś posiada możliwość pomocy, to będę zobowiązany za okazaną życzliwość.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-03-14 12:29:29
Autor: pepe

[...]