Gdzie znajdę największy komis motocyklowy w trójmieście??

Data: 2011-03-10 09:56:52
Autor: M
Gdzie znajdę największy komis motocyklowy w trójmieście??
Witam

Jak w temacie. Może ktoś coś mi doradzić?

Pzdr

Data: 2011-03-10 10:03:37
Autor: duddits
On 10.03.2011 09:56, M wrote:
Witam

Jak w temacie. Może ktoś coś mi doradzić?

bikemaster.pl ?

--
duddits

Data: 2011-03-11 17:11:13
Autor: M
Gdzie znajdę największy komis motocyklowy w trójmieście??
A coś innego? Oni tam swoje motocykle tylko pchają na początek sezonu - chciałem swój wstawić to powiedzieli, że teraz nie ma szans!?

Gdzie znajdę największy komis motocyklowy w trójmieście??