Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?

Data: 2011-11-02 13:09:58
Autor: T.
Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?
Szukam w necie i nie ma. Jest tylko zapis fragmentów lub wersja przemontowana.
A chciałem posłuchać dokładnie słów, które zapamiętałem jako głębokie przemyślenie naszego prezydenta, że samolot mógł wylądować, a mógł się rozbić (coś w tym stylu, jak o tej spływającej wodzie do Bałtyku).
Niestety nigdzie nie ma oryginału...
Zmontowane (słychać to wyraźnie) jest na stronie http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/471368,Prezydent-podziekowal-pilotom-Boeinga-767
T.

Data: 2011-11-02 13:34:11
Autor: A. Filip
Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
Szukam w necie i nie ma. Jest tylko zapis fragmentĂłw lub wersja przemontowana.
[...]

http://www.prezydent.pl/aktualnosci/wydarzenia/art,1990,prezydent-gratuluje-ladowania-zalodze-boeinga.html
  http://www.youtube.com/watch?v=c0vSxTvL174
    Prezydent gratuluje załodze Boeinga     Przesłane przez wwwprezydentpl dnia 2 lis 2011
    [ Dodawanie komentarzy do tego filmu wideo zostało wyłączone ]

Długość filmu 2:39 ("bannery prezydenta" na początku i końcu).

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy wąż cię kocha, możesz go nosić jako naszyjnik.

Data: 2011-11-02 13:59:04
Autor: T.

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:k24y0jlry6-BB2james.huge.strangled.net...
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

Dziekuję.
Posłuchałem.
Odszczekuję - niezbyt sie wsłuchałem gdy to leciało w tv. Mówił ok. i do rzeczy.
T.

Data: 2011-11-02 14:15:55
Autor: Neko
Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Odszczekuję - niezbyt sie wsłuchałem gdy to leciało w tv. Mówił ok. i do rzeczy.

No fakt. To sie rzadko zdarza, aby Komor gadal do rzeczy. Zwykle papla
od rzeczy.

Data: 2011-11-02 16:15:38
Autor: Leprechaun

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4eb13391$0$5818$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie osmieszaj się człowieku!

BomBel

Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?