Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?

Data: 2011-11-02 16:15:38
Autor: Leprechaun
Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4eb13391$0$5818$65785112news.neostrada.pl...
Szukam w necie i nie ma. Jest tylko zapis fragmentów lub wersja przemontowana.
A chciałem posłuchać dokładnie słów, które zapamiętałem jako głębokie przemyślenie naszego prezydenta, że samolot mógł wylądować, a mógł się rozbić (coś w tym stylu, jak o tej spływającej wodzie do Bałtyku).
Niestety nigdzie nie ma oryginału...
Zmontowane (słychać to wyraźnie) jest na stronie http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/471368,Prezydent-podziekowal-pilotom-Boeinga-767
T.

Nie osmieszaj się człowieku!

BomBel

Gdzie znajdę podziękowania Prezydenta Komorowskiego pilotom?