Gdzie znaleźć "gorące klawisze"

Data: 2015-06-05 13:37:02
Autor: \(c\)RaSz
Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
  — oprócz wnÄ™trza pracujÄ…cego zasilacza, oczywiÅ›cie ;)

Tak, tak, wiem, że to pytanie nie tyle o sprzęt, co składniki programowe, ale już temat nadgryzłem na tejże grupie, więc tego się trzymam, licząc na Waszą wyrozumiałość.

Objawy opisałem w wątku {"Nadczynna" klawiatura laptopa} w wiadomości

news:556e00ef$0$2193$65785112news.neostrada.pl ...

 â€” ale przypomnÄ™ poniektóre. Otóż ni z tego, ni z owego uaktywnia siÄ™ "generalne menu" Windowsów. Czasem caÅ‚kowicie "samo z siebie", ale już tak "caÅ‚kiem obowiÄ…zkowo" po wduszeniu niektórych literek: b, d,

Koledzy doradzali mi — a to przemycie klawiatury, a to jej wymianę, ale... Ale rzecz w tym, że takie same harce wyprawia system, gdy dołączyłem (via PS2) klawiaturę zewnętrzną! Po wduszeniu na niej tychże klawiszy — następuje wspomniana, a niezamierzona akcja. Doszedłem więc do wniosku, iż jakiś wraży kod namieszał mi w rejestrze, i do wybranych klawiszy — przypisał tzw. skróty klawiszowe, lub inaczej: uczynił z nich "gorące klawisze".

No cóż, jeśli i "pełny samozapłon" pojawił się równocześnie ze zmianą efektu wciśnięcia wybranych literek — to i przyczyna jest najwyraźniej wspólna.

Tak tedy moje pytanie brzmi: gdzie system ma zapisane owe "gorące klawisze"? Oczywistym jest, że w rejestrze, no ale jak je wyszukać, a następnie anulować dany wpis, nie czyniąc przy tym jakichś szkód?

I jeszcze pytanie o klawisz [tab]~ulacji, któremu nieznany mi robal przypisał też jakąś "niestandardową" akcję, zdaje się, że zwinięcie (zminimalizowanie) aktualnie aktywnego programu (nie jestem pewien). Jaki kod ma znak [tab], bo jakoś nie mogę wyczaić?

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rzÄ…dowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.

Data: 2015-06-05 13:50:00
Autor: Uncle Pete

9

http://lmgtfy.com/?q=tab+code

Data: 2015-06-08 10:49:49
Autor: Marcin N
W dniu 2015-06-05 o 13:37,  (c)RaSz pisze:
news:556e00ef$0$2193$65785112news.neostrada.pl  ...

Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.

U mnie to się nigdy nie otwierało. Czy te linki faktycznie dokądś prowadzą?

--
MN

Data: 2015-06-08 19:16:16
Autor: \(c\)RaSz
Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w
news:5575572c$0$27529$65785112news.neostrada.pl ...
:
: Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.
:
: U mnie to się nigdy nie otwierało. Czy te linki faktycznie dokądś prowadzą?
:

Jako czytnika grup używam leciwego Outlook Expressu, i on pracowicie kształtuje wrotkę, z takim linkiem. W przytoczonym przez Ciebie przykładzie - dodałem "sznureczek" ręcznie, ale skupmy się na tym, co się dzieje "zazwyczaj". Skoro OEss ją umieszcza, to nie niszczę jej, a co do otwierania, to: nie jest on jadalnym pokarmem dla przeglądarki WWW, lecz dla klienta Grup, np. właśnie OExpss'u. Nie wiem, jak reagują na to inne czytniki. Natomiast mój wcześniej otwierał taki link, czyli pokazywał w całej krasie wskazany post, ale, całkiem znienacka - przestał! Zbiegło się to (chyba) w czasie z krokiem "MałegoMiękkiego" który oświadczył, że kończy wspieranie mojego systemu: Win XP (nadal się nim posługuję). Taka koincydencja każe mi podejrzewać jakieś brudne gierki Gatesa, zresztą siadło kilka innych "funkcjonalności" w ichnim OS-ie, tudzież dodatkach. Może i kłopoty z "nadpobudliwym" laptopem też w tym mają swe źródło? No ale za rękę ich nie złapałem. Jednak... spytam: czy ktoś jeszcze zauważył u siebie w W-XP jakieś objawy uwiądu starczego? No bo czasem żal wyrzucić starego, a jednak nadal sprawnego PC-ta, z tą że właśnie wersją Win-dy, więc pewnie są tacy, co również jej używają...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2015-06-08 21:16:01
Autor: Marcin N
W dniu 2015-06-08 o 19:16,  (c)RaSz pisze:
[...]

OEss jÄ… umieszcza, to nie niszczÄ™ jej, a co do otwierania, to: nie jest on
[...]

Ja używam jako czytnika Thunderbirda i on nie wie kompletnie, co zrobić z tymi linkami do newsów. System Windows 7.

--
MN

Data: 2015-06-08 21:58:51
Autor: Czarek
Gdzie znale¼æ "gor±ce klawisze"

W dniu 2015-06-08 o 21:16, Marcin N pisze:
W dniu 2015-06-08 o 19:16,  (c)RaSz pisze:

Ja u¿ywam jako czytnika Thunderbirda i on nie wie kompletnie, co zrobiæ
z tymi linkami do newsów. System Windows 7.

"Go³y" nie wie ale od tego s± dodatki do Thunderbirda.

Jeden z tych, które umo¿liwiaj± otwieranie takich linków to Mnenhy
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/mnenhy/?src=userprofile

Po jego zainstalowaniu - PPM na linku -> Saerch for Message-ID

--
Czarek

Data: 2015-06-12 09:51:03
Autor: 666
Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
U mnie kliknięcie tego linku działa, tzn. otwiera wiadomość w OE6.

-- -- -
Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.
U mnie to się nigdy nie otwierało.
Czy te linki faktycznie dokÄ…dÅ› prowadzÄ…?

Data: 2015-06-12 09:53:44
Autor: 666
Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
A nawet się pomyliłem: otwiera w LiveMail v. 2009 (build 14)

-- -- -
mle316$3he$2@news.supermedia.pl
U mnie kliknięcie tego linku działa, tzn. otwiera wiadomość w OE6.

Data: 2015-06-12 10:41:23
Autor: Stregor
W dniu 2015-06-12 o 09:53,  666 pisze:
A nawet się pomyliłem: otwiera w LiveMail v. 2009 (build 14)

I tenże LiveMail v. 2009 (build 14) ma tak zrąbane cytowanie, że zawsze odpowiadasz nad postem...

--
Pozdrawiam,
Stregor

Gdzie znaleźć "gorące klawisze"