Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?

Data: 2009-10-22 12:19:06
Autor: GK
Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?
Witam,
Mieszkanku przydał by się remont, ale nie bardzo mam pomysły co i jak zrobić. Chętnie zaczerpnąłbym z jakiegoś źródła, obejrzał inne mieszkania i wykorzystał podobne rozwiązania u siebie.
Znacie jakieś strony lub inne źródła z ciekawymi aranżacjami mieszkań?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-22 13:12:19
Autor: Qwerty

http://tinyurl.com/yh9sjth

Data: 2009-10-22 13:44:56
Autor: Kapsel
Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?
Thu, 22 Oct 2009 13:12:19 +0200, Qwerty napisa³(a):

http://tinyurl.com/yh9sjth

Fajna witryna :) --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?