Gdzie znaleźć kabel eSata + power z U SB

Data: 2011-08-23 06:58:18
Autor: Piotr Rezmer
Gdzie znaleźć kabel eSata + power z U SB
Piotr Rezmer pisze:

Czy ktoś widział takie kable w sprzedaży? Niemoralne sposoby zdobycia
kabla odrzucam.

Problem udało mi się rozwiązać przypadkiem. Mam kabel USB (najprawdopodobniej uszkodzony). Dostarcza do dysku zasilanie, ale system nie widzi dysku. Pomiędzy notebookiem a dyskiem podłączyłem również kabel eSATA. Nic nie strzeliło, system wykrył dysk. Jest dobrze ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Gdzie znaleźć kabel eSata + power z U SB