Gdzie znaleść ?

Data: 2009-09-19 08:56:40
Autor: Darek
Gdzie znaleść ?
Na jakiej stacji w tv mówili ostatnio o graczach którzy żyli z tego i biorą udział w różnego rodzaju konkursach. Jeśli ktoś by wiedział gdzie mozna ten materiał video znaleść na youtube itp. to bedę wdzięczny.
Z góry dzieki.

Data: 2009-09-19 09:31:30
Autor: brum
[NTG]Re: Gdzie znaleść ?
Na jakiej stacji w tv mówili ostatnio o graczach którzy żyli z tego i biorą udział w różnego rodzaju konkursach. Jeśli ktoś by wiedział gdzie mozna ten materiał video znaleść na youtube itp. to bedę wdzięczny.

nie wiem, gdzie "znalesc", ale jesli interesuje Cie cos wiecej niz ten material, to poszukaj artykulu we wprost
poza tym, tutaj jest duza ilosc informacji: http://www.e-konkursy.info/

Data: 2009-09-19 18:29:59
Autor: pparadox
[NTG]Re: Gdzie znaleść ?

Witam
W dzień dobry TVN oczywiście na TVN-nie

Data: 2009-09-19 20:03:10
Autor: Darek
[NTG]Re: Gdzie znaleść ?

Użytkownik "pparadox" <pparadox@wp.pl> napisał w wiadomości news:h931sf$oe2$1news.wp.pl...

Witam
W dzień dobry TVN oczywiście na TVN-nie

Właśnie mi sie też przypomniało, niewiesz gdzie ten filmik z tym materiałem można znaleść ?

Gdzie znaleść ?