Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?

1 Data: Listopad 04 2009 10:48:04
Autor: karamba
Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
jw

2 Data: Listopad 04 2009 19:47:31
Autor: geyb
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
W konfiguracji interfejsu sieciowego tak na chłopski rozum.

3 Data: Listopad 04 2009 19:19:54
Autor: januszek
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
karamba napisał(a):

jw

Sprzetowo? Uuu, ciezko ;) Trzeba by sobie zmontowac jakie ustrojstwo z
LCD i usb, i... ;) W sumie szybciej i latwiej bedzie zapytac na
wlasciwej grupie ;)

j.

4 Data: Listopad 04 2009 20:20:39
Autor: qwerty
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnhf3kun.4l1.januszek@gimli.mierzwiak.com...
karamba napisał(a):

jw

Sprzetowo? Uuu, ciezko ;) Trzeba by sobie zmontowac jakie ustrojstwo z
LCD i usb, i... ;) W sumie szybciej i latwiej bedzie zapytac na
wlasciwej grupie ;)

Szybciej to kupić router. ;)

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

5 Data: Listopad 04 2009 20:44:41
Autor: btn
Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
karamba pisze:
jw

ipconfig /all
  a tak w ogĂłle to NTG :)

6 Data: Listopad 04 2009 20:04:32
Autor: G Nowak
Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
ipconfig /all
a tak w ogĂłle to NTG :)

Czemu zakladasz, ze nie pytal o komputer z Solarisem albo Os2?

--
pozdr

7 Data: Listopad 04 2009 21:06:44
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 4 Nov 2009 20:04:32 -0000, G Nowak napisał(a):

ipconfig /all
a tak w ogĂłle to NTG :)

Czemu zakladasz, ze nie pytal o komputer z Solarisem albo Os2?

Osoba pracujÄ…ca w takim systemie/bawiÄ…ca siÄ™ takim systemem raczej wie jak
sprawdzić lub chociażby gdzie zadawać pytania.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

8 Data: Listopad 04 2009 21:31:55
Autor: Mateusz Viste
On Wednesday 04 November 2009 21:04, G Nowak wrote:
Czemu zakladasz, ze nie pytal o komputer z Solarisem albo Os2?

;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

9 Data: Listopad 04 2009 20:54:40
Autor: G Nowak
Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
Czemu zakladasz, ze nie pytal o komputer z Solarisem albo Os2?

Przeciez to jasne, ze pisze z innego komputera skoro na swoim nie moze sprawdzic IP ;)

--
pozdr

10 Data: Listopad 05 2009 07:35:38
Autor: zly
Dnia Wed, 4 Nov 2009 20:54:40 -0000, G Nowak napisał(a):

Przeciez to jasne, ze pisze z innego komputera skoro na swoim nie moze
sprawdzic IP ;)

To może dlatego, że jakie¶ 95% użytkowników używa windowsa? :)
--
marcin

11 Data: Listopad 05 2009 07:06:18
Autor: G Nowak
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
Przeciez to jasne, ze pisze z innego komputera skoro na swoim nie moze
sprawdzic IP ;)
To może dlatego, że jakie¶ 95% użytkowników używa windowsa? :)

Jest tak chocby z tego powodu, ze latwo w nim sprawdzic a nawet zmienic Ip - wiem bo uzywam. Posmiac sie nawet nie mozna ;)

--
pozdr

12 Data: Listopad 04 2009 21:21:12
Autor: nom
Re: Gdzie znalezc nr IP swojego kompa?

Uzytkownik "karamba" <karamba63@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:2296b76b-8db4-45ed-bd40-47c03f4a82c0a31g2000yqn.googlegroups.com...
jw

213.77.71.143 ? :-)

13 Data: Listopad 05 2009 23:11:33
Autor: nb
at Wed 04 of Nov 2009 21:21, nom wrote:

Uzytkownik "karamba" <karamba63@tlen.pl> napisal w wiadomosci

jw

213.77.71.143 ? :-)

127.0.0.1 :p

--
nb

14 Data: Listopad 08 2009 12:06:49
Re: Gdzie znalezc nr IP swojego kompa?
213.77.71.143 ? :-)

127.0.0.1 :p

dodam dodatkowo ze pobierany z DHCP;
aby internet dzialal szybciej wpisz go na sztywno.

15 Data: Listopad 04 2009 21:58:37
Autor: Marcin Kocur
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
Osoba karamba napisała na pl.comp.pecet:

jw

http://whatismyipaddress.com/

NTG > pl.comp.sieci
Marcin Kocur

16 Data: Listopad 04 2009 23:30:04
Autor: rageofhonor
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomo¶ci news:hcsprg$9fv$1news2.ipartners.pl...
Osoba karamba napisała na pl.comp.pecet:

jw

http://whatismyipaddress.com/

Fajny adres podałe¶. Mój firewall informuje że strona może zawierać spyware.
Jest wiele serwisów.
www.wieistmeineip.de
http://twojeip.wp.pl/
WP podaje błędn± szybko¶ć ł±cza

17 Data: Listopad 04 2009 23:45:25
Autor: Marcin Kocur
Osoba rageofhonor napisała na pl.comp.pecet:

http://whatismyipaddress.com/

Fajny adres podałe¶.

No fajny, pokazuje mi adres nawet jak przez proxy wchodzę (od ISP)

Mój firewall informuje że strona może zawierać
spyware.

A niech se zawiera co chce, ja nie mam firewalla :P

Marcin Kocur

18 Data: Listopad 05 2009 07:12:27
Autor: G Nowak
[...]

Byc moze Twoj firewall pil absynt i nie spal caly tydzien ;) Poza tym co ma firewall do spyware? To chyba troche jak piernik do wiatraka.

--
pozdr

19 Data: Listopad 05 2009 08:46:44
Autor: Mariusz Kruk
Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "G Nowak"
[...]

No co ty, nie wiesz? Firewall to teraz synonim takiego kombajnu
anty-wszystko (antywirus, antyspyware, antypraca, antidotum...)
O tempora, o mores...

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |

20 Data: Listopad 05 2009 07:55:28
Autor: ToMasz
Marcin Kocur pisze:
Osoba karamba napisała na pl.comp.pecet:

jw

http://whatismyipaddress.com/

Sk±d wiesz ze na tym kompie działa internet?
ToMasz

21 Data: Listopad 06 2009 16:01:01
Autor: Zbylut
Re: Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?
ToMasz zapodal(a):

http://czyinternetdziala.pl/

--
pozdrawiam, Zbylut

22 Data: Listopad 06 2009 20:20:03
Autor: Marcin Kocur
Osoba ToMasz napisała na pl.comp.pecet:

Marcin Kocur pisze:
Osoba karamba napisała na pl.comp.pecet:

jw

http://whatismyipaddress.com/

Sk±d wiesz ze na tym kompie działa internet?

To może inaczej -  sk±d wiem, że na tym kompie obsługiwany jest protokół
TCP/IP? Nie wiem, podałem jeden ze sposobów osi±gnięcia celu. Autor też
zbyt wylewny nie był i nie napisał.

Marcin Kocur

23 Data: Listopad 05 2009 23:09:37
Autor: nb
Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
at Wed 04 of Nov 2009 19:48, karamba wrote:

jw

jn

--
nb

24 Data: Listopad 06 2009 17:04:08
Autor: Feromon
Re: Gdzie znalezc nr IP swojego kompa?

Uzytkownik "karamba" <karamba63@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:2296b76b-8db4-45ed-bd40-47c03f4a82c0a31g2000yqn.googlegroups.com...
jw

Dobre pytanie! Ale...
Mozna popatrzec do umowy dostarczyciela internetu - jesli jest statyczny to bedzie chyba tam napisany.
Jesli jest przydzielany dynamicznie - to po co go znac? Przeciez sie zmienic moze....
Jesli komputer podlaczony do routera którym zarzadzasz - ustaw sobie IP jaki chcesz :))

Feromon

Gdzie znaleĽć nr IP swojego kompa?