Gdzie znalezc taki kabelek do zasilacza do laptopa ?

Data: 2011-07-19 11:26:07
Autor: Fantom
Gdzie znalezc taki kabelek do zasilacza do laptopa ?
Witam

Mam taki zasilacz do laptopa :
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-62293
Ma on wejscie zarowno na 230 AC jak i 12 DC. Zgubilem jakis czas temu ten drugi kabel. Jak symbol ma ten kabelek, abym mogl go dokupic. Nie mam pojecia. Ewentualnie gdzie taka wtyczke kupic i jaki rozklad zyl jest w srodku.

Fantom

Data: 2011-07-19 11:57:39
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie znalezc taki kabelek do zasilacza do laptopa ?
Idź do jakiegoś sklepu z zasilaczami, kablami itp. coś dopasują po średnicy wtyczki.
Lub kup oryginał:

Miscellaneous part numbers DC cord FRU 40Y7658 jeśli musisz oryginał.

-- -- -
Jak symbol ma ten kabelek, abym mogl go dokupic.

Data: 2011-07-19 23:13:32
Autor: Fantom
[...]

Nie musi byc oryginal. Ale do czego dales part number ? To jest ZASILACZ a ja chce tylko kabelek do niego

Fantom

Data: 2011-07-19 22:38:49
Autor: Fantom
[...]

Te "gniazdo" wyglada tak:
http://obrazki.elektroda.net/24_1287067278_thumb.jpg

W sumie to takie gniazdo meskie :) A ja szukam kabelka zenskiego do tego gniazda, i po drugiej stronie wtyczka do gniazda zapalniczki samochodowej.

Fantom

Gdzie znalezc taki kabelek do zasilacza do laptopa ?