Data: 2010-10-26 01:12:44 | |
Autor: darthRara | |
Gdzie znalezc tarcze Campagnolo | |
I. Wersja krótka: Wydaje mi się, że najłatwiej na Allegro. Ja jeżdżę jeszcze na starej korbie Chorusa na kwadrat (support nie do zajechania). Drugi komplet tarcz znalazłem na Allegro. Za 53z płaciłem 50zł, a za 39z niecałe 40zł. Oczywiście używane ale w nienaruszonym stanie. Byłbym jednak trochę bardziej szcześliwy, gdyby nie problemy ze znalezieniem Na tym między innymi polega urok Campy :) Jakieś pomysły? Co można i warto w zamian (najlepiej tak, żeby nie musieć W Mirage i tego typu podobne wynalazki bym nie inwestował. W Krakowie jest sklep z rowerkami Lapierre gdzie w zeszłym roku kupiłem nową korbę z Chorusa za 260zł. Tarcze do tej korby na Allegro praktycznie się nigdy nie kończą. Wszystkie pasują do 9/10 biegów. Tylko support ciężko dostać na BSA. Stary Record też jest do dostania w dobrej cenie. Aha i tarcze przeważnie pod 9 i pod 10 to są te same tarcze :) Tutaj przydatny link: http://allegro.pl/listing.php/search?category=16439&string=campagnolo pozdrawiam i nie trać wiary! Rara PS Ja szukam dampera RS Super Deluxe oraz ramion korby CODA pod microdrive 94mm. To jest dopiero wyzwanie :) |
|
Data: 2010-10-26 01:16:56 | |
Autor: darthRara | |
Gdzie znalezc tarcze Campagnolo | |
Nowa korba z Chorusa w sensie stary model na kwadrat ale nieużywany :)
|
|
Data: 2010-10-30 22:55:01 | |
Autor: Jacek Kawa | |
Gdzie znalezc tarcze Campagnolo | |
darthRara wrote what no darthRara has written before
I. Wersja krótka: Wydaje mi się, że najłatwiej na Allegro. Ja jeżdżę jeszcze na starej korbie Chorusa na kwadrat (support nie do zajechania). Drugi komplet tarcz znalazłem na Allegro. Za 53z płaciłem 50zł, a za 39z niecałe 40zł. Oczywiście używane ale w nienaruszonym stanie. Dzięki za wspracie :) Cieszę się (==z ulgą przyjmuję), że jednak tarcze 9 i 10 są zgodne. Tak podejrzewałem, ale z rozmów udało mi się tylko ustalić, to "powinno działać, ale może się czasmi zakleszczać". Uprzedzając: tarcze okazały się jednak być bardzo zjechane i bez wymiany by nie poszło, ale ostatecznie się udało i dzisiaj miałem już pierwszą przejażdżkę na nowym napędzie. Postanowiłem też nabyć drugi łańcuch, bo nie chcę powtarzać tego całego procederu za następne kilka tysięcy (w związku z tym pytanie, ale do osobnego wątku)... Niemniej krótkie podsumowanie dla osób w podobnej sytuacji: -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 1. nowe tarcze bywają dostępne, ale w dużych cenach. 2. 9 i 10 są zgodne. 3. korby mogą różnić się sposobem mocowania tarcz (przesunięcie w fazie, inne śruby trzymające zębatki), ale będą pasować. 4. na allegro bywają głównie tarcze używane, albo zdjęte z rowerów, w których coś wymieniano przed sprzedażą. 5. taniej wyszło kupić nową korbę Veloce (choć stary model), niż dwie nowe tarcze do niej. 6. cena nowej tarczy to powinno być aktualnie ok. 130-135 zł. Co do firmy: 1. Centrum rowerowe. Ponad miesiąc, ale łańcuch w końcu przyszedł; Veloce. Tarcz nie mieli. 2. Wertykal - same tarcze dużych cenach i nieopłacalne. Można próbować pytać o wyprzedaże starych modeli (niska cena, długi czas oczekiwania). 3. FHU Kalita - często wystawia części Campagnolo na allegro (ale akurat nie wtedy, jak szukałem). Przedzwoniłem i akurat mieli większą tarczę, ale niestety nie mniejszą (ta najwcześniej za jakiś tydzień-dwa). W każdym razie warto pytać i jest kogo. 4. FHU Poręba - w moim przypadku strzał w dziesiątkę. Na stanie cała masa korb Campagnolo. Mocno przecenione, ale stare modele (nie Ultra-Torque). Cena całej nowej korby jak dwóch nowych zębatek, więc za długo się nie wahałem. Uwaga: w ciągu 18h korba Veloce była u mnie. (a 20 na rowerze). 5. Dwa minusy pomieszania Miraga z Veloce to: a. nie ten kolor - póki co srebrne tarcze z czarną korbą - przeżyję. b. punkty mocowania na korbie są w trochę innych miejscach, więc ten taki bolec blokujący zakleszczenie łańcucha nie wypada pod ramieniem korby, tylko obok. Ze dwa razy mnie to dzisiaj zabolało, więc pewnie czeka mnie jeszcze regulacja przerzutki. Jakieś pomysły? Co można i warto w zamian (najlepiej tak, żeby nie musieć W Mirage i tego typu podobne wynalazki bym nie inwestował. W Krakowie jest sklep z rowerkami Lapierre gdzie w zeszłym roku kupiłem nową korbę z Chorusa za 260zł. Tarcze do tej korby na Allegro praktycznie się nigdy nie kończą. Wszystkie pasują do 9/10 biegów. Tylko support ciężko dostać na BSA. Stary Record też jest do dostania w dobrej cenie. No. :) Właściwie wszędzie się na niego natykałem (od amazona, po różne sklepy internetowe w całej Europie), więc pewnie coś jest na rzeczy. Aha i tarcze przeważnie pod 9 i pod 10 to są te same tarcze :) Dla tarczy: Campagnolo + 52 (jak i 42,53,39,44) Campagnolo + Veloce Campagnolo + tarcze Campagnolo + 135 Nawiasem mówiąc zmieniłem 53-39 na 52-42 (z wyboru, tamten zestaw też był dostępny). W połączeniu z kastą, w której najmniejsza zębatka ma 12 (a nie 11, jak w oryginale), nieco osłabiło to moją pozycję. Ale wydaje mi się, że mam większą szansę równomiernie zużyć zębatki. pozdrawiam i nie trać wiary! Pozdrawiam PS Ja szukam dampera RS Super Deluxe oraz ramion korby CODA pod microdrive 94mm. To jest dopiero wyzwanie :) Powodzenia! -- Jacek Kawa **Oh, Lord, bless this thy hand grenade that with it thou mayest blow thy enemies to tiny bits, in thy mercy.** |
|
Data: 2010-11-02 06:45:08 | |
Autor: darthRara | |
Gdzie znalezc tarcze Campagnolo | |
W dniu 2010-10-31 00:55, Jacek Kawa pisze:
b. punkty mocowania na korbie są w trochę innych miejscach, więc Szukam w pamięci i chyba nigdy mi się nie zdarzyło w szosie, żeby łańcuch spadł na zewnątrz. A taki bolący bolec da się raczej wymontować. Zawsze lżejszy rower :) pozdrower |
|
Data: 2010-11-04 19:20:06 | |
Autor: Jacek Kawa | |
Gdzie znalezc tarcze Campagnolo | |
Witam!
darthRara wrote what no darthRara has written before b. punkty mocowania na korbie są w trochę innych miejscach, więc Szukam w pamięci i chyba nigdy mi się nie zdarzyło w szosie, żeby łańcuch spadł na zewnątrz. A tutaj ze dwa razy w ciągu jednej wycieczki :) Ale to zostało rozwiązane przez regulację przerzutki. Spadanie w dół już mam nadzieję też (ciężko ruszać spod świateł ;> ) Swoją drogą pomysł na regulację w pionie mnie zachwycił. A taki bolący bolec da się raczej wymontować. Zawsze lżejszy rower :) Tak na to patrząc, to lepiej jeździć na zużytych tarczach - mniej materiału na bolcach :) A przy okazji pytanie - czy do łańcuchów campy można (w sensie da się) stosować jakieś zapinki? Typu 10 connexa albo podobnie? Pozdrawiam -- Jacek Kawa **Zatrzymano historię. Istnieje tylko nieograniczona teraźniejszość.** |
|