Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y

Data: 2011-08-26 10:42:06
Autor:
Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y
Hej,

Szukałem u krajowych dostawców, ale nikt ich już nie sprzedaje.
Potrzebne mi są modele dokładnie takie jak poniżej.
Modele muszą się zgadzać co do jednej cyferki.

Kingston DT Secure 8G DTS/8GB
Transcend 4G JetFlash 150
SanDisk Cruzer Contour premium 8G (SDCZ8-8192-E75)

Będę wdzięczny za wszelkie namiary.
Dzięki !

Data: 2011-08-26 16:25:43
Autor: boxfish
W dniu 2011-08-26 12:42, usbseeker@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

Kingston DT Secure 8G DTS/8GB

kingston to tylko nazwe nakleja, marne szanse

Data: 2011-08-26 18:37:48
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-08-26 12:42, usbseeker@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
Hej,

[...]

Podaj dla kazdego P/N a nie nazwy!

Kingsot to bodajze: DT4000/8GB??

pozostalych nie widzialem po szybkim sprawdzeniu

Data: 2011-08-28 17:00:08
Autor: adresss
Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y
On Fri, 26 Aug 2011 10:42:06 +0000 (UTC), " "
<usbseeker@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

a co zamierzasz? Bedziesz kosci przelutowywal? Jestem ciekaw.

--
ThinkXtra

Gdzie znalezc te oryginalne pendrive-y