Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium

Data: 2010-08-05 20:47:45
Autor: to
Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
begin ulyssess
Bede wypoczywa³ z rodzina kilka dni w okolicach Trójmiasta. Bed±c w
okolicy chcia³bym odwiedziæ z rodzin± oceanarium oraz pop³yn±æ statkiem
na Hel. Mam problem z zostawieniem samochodu - s³ysza³em, ¿e parking pod
oceanarium piotrafi byc pe³ny. W zwi±zku z tym mam pytanie - gdzie
zostawic auto na ca³y dzieñ?

Ja bym utopił go w morzu, na pewno nikt nie ukradnie, ale może trochę zardzewieć. Nic to, najwyżej będziesz miał rusta.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-05 22:56:18
Autor: Przemys³aw Bernat
Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
Dnia 05 Aug 2010 20:47:45 GMT, to napisa³(a):

Ja bym utopi³ go w morzu, na pewno nikt nie ukradnie, ale mo¿e trochê zardzewieæ. Nic to, najwy¿ej bêdziesz mia³ rusta.

Nic nowego nie wymy¶li³e¶: http://tinyurl.com/3xuyeag

--
Pozdrawiam,

Przemek

Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium