Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium

Data: 2010-08-06 17:37:58
Autor: Duch
Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
Użytkownik "ulyssess" <ulyssess@op.pl> napisał w wiadomości

Bede wypoczywał z rodzina kilka dni w okolicach Trójmiasta. Bedąc w okolicy chciałbym odwiedzić z rodziną oceanarium oraz popłynąć statkiem na Hel. Mam problem z zostawieniem samochodu - słyszałem, że parking pod oceanarium piotrafi byc pełny. W związku z tym mam pytanie - gdzie zostawic auto na cały dzień? Może byc to parking płatny ale najlepiej w miare blisko bo bede z 3-letnim dzieckiem.

W tygodniu przed robotą chodzę tam codziennie między 07:00 a 08:00, parking przy oceanarium jest zupełnie pusty. Kolejki do kasy na tramwaj wodny brak (kasy otwarte, statek do Jastarni w gotowości).
Zresztą zależy jakie godziny Ciebie interesują, bo bliżej południa czy po, może być tak jak pisze Przemek, chociaż jak tamtędy wracam z roboty to wielkiego dramatu nie ma.

--
Pzdr
Artur

Data: 2010-08-06 19:13:59
Autor: ulyssess
[...]

Raczej rano, prom płynie o 9.30 więc napewno bedziemy tam wcześniej.

Piotrek

Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium