Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w oko licy Katowic

Data: 2012-07-07 13:29:44
Autor: Sebastian Biały
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w oko licy Katowic
Muszę zregenerować dwa zaciski tylne, bo praktycznie przestały działać. Zaciski aluminiowe.

Interesuje mnie warsztat, gdzie mi je wyjmą, wyślą do regeneracji, a autko sobie postoi te 2-3 dni na placu.

Regenracja dotyczy zaciskow tylnych do Laguny II, zdaje się że są aluminiowe (na to stwierdzenie małe warsztaty regenerujące zamykają drzwi w popłochu ;).

Lokalizacja: Okolice Katowic, najlepiej w kierunku na CzeladĹş.

Demontaż u mnie i wysyłka nie wchodzi w grę bo nie mam narzędzi do wymontowania.

A może znacie firmę która wysyła inne zaciski, a ja odsyłam stare po kilku dniach?

Data: 2012-07-07 15:03:04
Autor: Docent Zylber
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w okolicy Katowic
Muszę zregenerować dwa zaciski tylne, bo praktycznie przestały działać.

kup nowe

Molens

Data: 2012-07-07 15:21:11
Autor: 'Tom N'

From: "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com>
[...]

Kolina zmienił dostawce netu

Data: 2012-07-07 16:45:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w okolicy Katowic
Hello 'Tom,

From: "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com>
[...]
Kolina zmienił dostawce netu

My¶lisz, że zdenerwowała go zbytnia rozpoznawalno¶ć?

--
Best regards,
 RoMan

From: "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com>
[...]
Kolina zmienił dostawce netu

My¶lisz, że zdenerwowała go zbytnia rozpoznawalno¶ć?

To co? Komitet zniczowy? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-07 18:41:30
Autor: R2r
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w okolicy Katowic

To co? Komitet zniczowy? :>

Kogoś zabił? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-07 19:07:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w okolicy Katowic
Hello Marcin,

From: "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com>
[...]
Kolina zmienił dostawce netu
My¶lisz, że zdenerwowała go zbytnia rozpoznawalno¶ć?
To co? Komitet zniczowy? :>

Dać mu szanse?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-07 20:12:24
Autor: Grejon

From: "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com>
[...]

Kolina zmienił dostawce netu

Niezupełnie. Aster został przez UPC przejęty.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-07 21:55:54
Autor: jerzu
Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w okolicy Katowic
On Sat, 07 Jul 2012 13:29:44 +0200, Sebastian Biały
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

Ma kto¶ co¶ do polecenia?

Popytaj na forum Renaulta. Szukaj na Allegro.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Gdzie zregenerować zacisk hamulcowy w oko licy Katowic