Gdzie zwykle w 10 letnich autach jest centralka alarmwoa

Data: 2009-03-02 11:47:41
Autor: jowar
Gdzie zwykle w 10 letnich autach jest centralka alarmwoa
Witam

gdzie zwykle umieszczali centralki alarmowe w latach 97 98 w autach klasy srednio niskiej typu typu golf III cordoba itd

Swiruja te alarmy w moich autach z pobieznych oględzin nigdzie nei znalazłem tej centralki czy trzeba rozpruć całe auto żeby sie do tego dostać czy jest jakaś metodyka poszukiwania?

Już chyba został mi tylko wykrywacz metali bo albo zwarcie albo miganie co 10 min

Data: 2009-03-02 11:48:16
Autor: krzysiek82
Gdzie zwykle w 10 letnich autach jest centralka alarmwoa
Zwykle w po lewej stronie pod dywanikiem przy słupku. Przynajmniej zawsze tam montowałem, przyznaje jednak, że to złe rozwiązanie było (wilgoć i łatwy dostęp dla ewentualnego kradzieja)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 12:05:41
Autor: jowar

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:goge5t$qk2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

czyli tu gdzie mam prawą nogę przy pedale gazu ?
jak siedze za kierownicą?

Data: 2009-03-02 12:09:07
Autor: krzysiek82
jowar pisze:
czyli tu gdzie mam prawą nogę przy pedale gazu ?
jak siedze za kierownicą?

Nie miałem na myśli lewą nogę.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 11:51:19
Autor: Michas
[...]

Użyj mocy - podążaj za światłem.. ;)  (masz tam jakąś kontrolkę LED informująca o działaniu alarmu - do czego jest podłączona?)

M.

Data: 2009-03-02 12:06:32
Autor: jowar

Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogdn6$l9s$1news.task.gda.pl...

[...]

O widzisz kolego mam kontrolkę tylko żeby zobaczyć gdzie wiedzie jej moc trza chyba cała konsole środkową wywalić :)

Data: 2009-03-02 12:10:24
Autor: krzysiek82
jowar pisze:
O widzisz kolego mam kontrolkę tylko żeby zobaczyć gdzie wiedzie jej moc trza chyba cała konsole środkową wywalić :)

Nic nie musisz wywalać, wypinasz zaślepkę spoglądasz jaki jest kable, potem ściągasz osłonę bezpieczników i tam szukasz tego przewodu a jak go znajdziesz to podążasz za nim aż do centralki.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 12:13:54
Autor: jowar

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gogf2a$o2n$2atlantis.news.neostrada.pl...
jowar pisze:
[...]

o widzisz to jest jakiś pomysł :)

Gdzie zwykle w 10 letnich autach jest centralka alarmwoa