GeForce GTS 450 a 3 monitory

Data: 2014-09-06 15:05:16
Autor: z
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Za dawnych dobrych czasów aby podpiąć drugi monitor oprócz karty AGP dokładałem jakiegoś starocia (np. S3trio) na PCI i jakoś się udawało.
Miałem rozszerzony pulpit na na dwa monitory. Na pewno 3 razy tak robiłem na różnym sprzęcie.
Dzisiaj zachodząc do sklepu z pytaniem czy 3 monitory się da w tak banalny sposób podpiąć sprzedawcy robią wielkie oczy. :-)
Byłem szczęściarzem? Coś mi świta że biosie ustawiało się tylko która karta ma być główna a która pomocnicza.

Dowiedziałem się że mimo że GeForce GTS450 ma 3 wyjścia to mogę na raz korzystać tylko z dwóch. :-(
Czy przy dzisiejszej technologii naprawdę muszę zmieniać grafikę na lepszą (potrzebuję tylko 2D, nie gram) żeby podpiąć kolejny monitor?
Podobno mam kupić ATI. Nowe lepsze czasy? ;-)

Data: 2014-09-06 15:58:16
Autor: ...:::WISKOLER:::...
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

[...]

Robiłem coś podobnego z kartą mającą dwa wyjścia video. Do jednego z wyjśc
został podłączony rozdzielacz sygnału. Potem lekka konfiguracja we
właściwościach karty i działa do dziś. I tak jak mówisz, pulpit rozszerzony
działa na dwóch monitorach, trzeci monitor to jakby duplikat pierwszego.
A o ile pamiętam działo się to na karcie Geforce 6600.
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2014-09-06 17:33:50
Autor: z
GeForce GTS 450 a 3 monitory
W dniu 2014-09-06 o 15:58,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Ja chciałbym mieć pulpit rozszerzony na 3 monitory.
Czy ktoś w dzisiejszych czasach dokładał starą kartę na PCI i mu z win764 ruszyło?
Niestety aż takie stare graty powyrzucałem. (mam AGP) a dwóch sprzedawców dzisiaj mnie zbiło z tropu. :-)

Data: 2014-09-06 19:22:14
Autor: \(c\)RaSz
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w
:
: Ja chciałbym mieć pulpit rozszerzony na 3 monitory.
: Czy ktoś w dzisiejszych czasach dokładał starą kartę na PCI i mu z
: win764 ruszyło?
:

Nie robiłem tego na żadnej nowszej Windzie, ale wydaje mi się, że powinno zadziałać bez problemu. Gdy tylko pojawiła się Win 98 to przeskoczyłem na nią właśnie dlatego, że obsługiwać mogła kilka monitorów. Przy czym w jakichś danych znalazłem, że owo "kilka" wynosiło 9. No cóż, na oczy nie widziałem płyty, do której by się dało wetknąć odpowiednią ilość kart. Ale wnioskowałem, że pulpit można było rozciągnąć właśnie na taką ilość ekranów, i każdy dawał inny obraz. Nie sądzę, aby nowsze wersje OS-a "cofały się" w rozwoju, więc bądź pełen optymizmu. Ale czy dostaniesz jeszcze jakąś kartę graficzną na "zwykłe" PCI? Tzn. karta to jeszcze pryszcz, ale jak ze sterownikami do Win 7/64? Myślę, że wątpię.
Niedawno rozmawiałem ze znajomym, któremu NIEZBĘDNE są 4 monitory/ pulpity, i zastanawialiśmy się, czy jest jakieś niedrogie rozwiązanie. Myślę, że prócz stareńkiej PCI można coś zdziałać wtedy, gdy płyta ma 2 sloty na kartę graf. - a że rzadko jest to jeden typ, to przypomniało mi się, że widziałem płytę, która miała 2 PCI-Express: jedną 4-kę, i jedną 16-kę. Może poszperaj za czymś takim?
Ale nie mam pewności, że BIOS pozwalał na korzystanie z obydwóch, i to - tak jak potrzebujesz: niezależnie.

Data: 2014-09-25 23:51:10
Autor: maX
GeForce GTS 450 a 3 monitory

Użytkownik "(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:540b42d1$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprawę rozwiązuje też posiadanie integry. Praktycznie każda płyta główna z integrą pozwala na jednoczesne używanie zarówno jej jak i oddzielnej karty. Wtedy mamy 1-2 wyjścia video z płyty głównej plus 2 wyjścia z karty na PCI-Express.

Data: 2014-09-08 16:07:45
Autor: Przemysław Ryk
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Dnia Sat, 06 Sep 2014 15:05:16 +0200, z napisał(a):

[...]

Jakie masz wyjścia na tej karcie? Jeżeli jest tam choć jeden DisplayPort, to
są duże szanse, że podłączysz trzy monitory. Ja u siebie (choć fakt, że
akurat na Radeonie) mam 4 sztuki wpięte: 2xDVI, 1xDisplayPort, 1xD-Sub.

[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
[ place out and live in Hell.                                              ]
[                                    (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]

Data: 2014-09-08 20:26:11
Autor: z
GeForce GTS 450 a 3 monitory
W dniu 2014-09-08 o 16:07, Przemysław Ryk pisze:
[...]

D-Sub, HDMI, DVI.
Sprawdziłem, Wszystkie są sprawne. Mam stosowne kable. Można podpiąć 3 monitory. System Widzi 3 monitory ale próba załączenia trzeciego
powoduje wyłączenie któregoś z dwóch pierwszych. :-(
Myślałem że to taka ułomność laptopów (2 z 3 ekranów na raz) a to szersza sprawa jest :-)

Z tego co wyczytałem z radeonami jest łatwiej ale to dalej dla mnie jakaś paranoja w XXI wieku.

http://pclab.pl/art46390.html

Właściwie to by załatwiło sprawę:
http://pclab.pl/art46390-9.html

PS. Wiem że wydziwiam ale mam kilka luźnych monitorów. Dlaczego sobie nie ułatwić pracy. Muszę mieć na bieżąco: pocztę, system zarządzania zleceniami, RIP, Acrobat (reszta drobnicy + Adobe i Corel z doskoku).
I jeszcze jakoś nad tym panować :-)

Data: 2014-09-08 19:59:46
Autor: G Nowak
GeForce GTS 450 a 3 monitory
On 08/09/2014 19:26, z wrote:
[...]

Urban legend. Radeony w wieky tego Geforce nie obslugiwaly trzech monitorow. Obecnie wszystkie grafiki, nawet zintegrowane, obsluguja 3 na raz.

--
Pozdr

Data: 2014-09-08 21:57:46
Autor: Przemysław Ryk
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Dnia Mon, 08 Sep 2014 19:59:46 +0100, G Nowak napisał(a):

(ciach...)
Urban legend. Radeony w wieky tego Geforce nie obslugiwaly trzech monitorow. Obecnie wszystkie grafiki, nawet zintegrowane, obsluguja 3 na raz.

Uważałbym na nisko przelatujące kwantyfikatory. :D

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]

Data: 2014-09-08 21:57:46
Autor: Przemysław Ryk
GeForce GTS 450 a 3 monitory
Dnia Mon, 08 Sep 2014 20:26:11 +0200, z napisał(a):

[...]

Nie tyle z Radeonami, co tym, że karta ma logikę obsługującą maksymalnie daw
monitory na raz. Prawdopodobnie będziesz mógł odstawić kombinację: DVI+HDMI,
DVI+D-Sub, HDMI+DVI (choć tego ostatniego nie jestem pewien na 100%).

U mnie na Radeonie była kwestia tego rodzaju, że próba wykorzystania
przjeściówki DisplayPort-DVI też kończyła się niepowodzeniem. Dopiero
"czyste" podpięcie trzeciego monitora po DisplayPorcie załatwiło temat.

(ciach...)
[...]

Mnie przekonywać nie musisz. Pracuję na czterech i mi ciasno. ;D

[ Life is simple, when you make choices and you don't look back.           ]
[                                                     (znalezione w sieci) ]

GeForce GTS 450 a 3 monitory