GeForce odpowiedniki Radeona

Data: 2014-11-18 09:13:19
Autor: Borneq
GeForce odpowiedniki Radeona
Myślałem nad kartami Radeon ponieważ mają dobry współczynnik możliwości do ceny. Jedna to ogromna 7970 ale ciężka kupa żelastwa, drugi wariant to okrojona wersja tamtej czyli 7870.
Jednak myślę też o Nvidii ponieważ też mają OpenCL a poza tym CUDA a niektóre programy jak konwertery filmów właśnie używają CUDA.
Czy są jakieś karty Nvidii o mocy porównywalnej/większej niż 7970 czy 7870 a przy tym kosztujące też porównywalnie?

Data: 2014-11-18 16:57:22
Autor: Poldek
Borneq wrote:
[...]

Ja mam akurat Nvidię i zależy jakie programy, ale przynajmniej niektóre nie wymagają koniecznie Nvidii, może być ATI. Przykładowo jeden z profesjonalnych edytorów wideo:

GPU-accelerated video processing and rendering requires an OpenCL™-supported NVIDIA®, AMD/ATI™, or Intel® GPU with 512MB memory; 1GB for 4K.

Data: 2014-11-18 20:49:16
Autor: mr misio de grizzly
W dniu 18.11.2014 o 16:57, Poldek pisze:
Borneq wrote:
[...]

PRzy czym warto zaznaczyc, ze to ogolne stwierdzenie czesto dotyczy wybranych efektów :)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom

Data: 2014-11-21 11:26:00
Autor: Poldek
Borneq wrote:
[...]

A także przy renderowaniu niektórymi kodekami.

Data: 2014-11-21 20:50:10
Autor: mr misio de grizzly
Borneq wrote:
[...]

....czego wczesniej nie wiedzac kupilem karte do wspomagania renderingu i grania, ktora glownie sluzy teraz do grania ;)