[Skończyłem] Gears of War

Data: 2009-04-01 19:31:45
Autor: SirMike
[Skończyłem] Gears of War
Jak w temacie. Muszę przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczony.

Nie śmiejcie się, nigdy nie widziałem tej gry na żywo :D Może poniższe
wrażenia przydadzą się komuś kto nie grał.

Raczej gustuję w rozwlekłych cRPG ale ta strzelanka jest bardzo miodna.
Graficznie świetna, dźwięki też niezłe ale najbardziej podoba mi się
wypruwanie ponad 600-pociskowego magazynka raz za razem. CzujÄ™ siÄ™
jakbym rzeczywiście trzymał karabin w dłoni ;)

Fabuła banalna i przewidywalna ale esencją tej gry jest strzelanie.
Szkoda tylko, że nasi kompani są tak tępi i giną raz za razem. W sumie
nie ma się co dziwić bo cała "para" poszła w mięśnie i chłopaki
wyglÄ…dajÄ… jak chodzÄ…ce szafy 3-drzwiowe :D

Gra do przejścia w kilka wieczorów ale dozując ją sobie w odpowiednich
dawkach i grając na wysokim poziomie trudności ukończyłem ją po 2
miesiącach od zakupu. Z chęcią zrobię to raz jeszcze. Nie nudzi się w ogóle.

Jeśli się ktoś zastanawia to nie ma nad czym - kupować w ciemno.
Ja zaś na pewno sięgnę po GoW2.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-04-01 20:01:21
Autor: doslaw
[Skończyłem] Gears of War
SirMike pisze:
Jak w temacie. Muszę przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczony.

Jeśli się ktoś zastanawia to nie ma nad czym - kupować w ciemno.
Ja zaś na pewno sięgnę po GoW2.

no. ja juz GoW2 mam za sobą+polowe w co-op. Teraz przytargałem GoW i nie wiedziałem, czy sie zabrać za to.. ale po tym opisie to sie zabiore :)
dzieki

Data: 2009-04-01 20:10:46
Autor: byku
[Skończyłem] Gears of War
Je¶li się kto¶ zastanawia to nie ma nad czym - kupować w ciemno.
Ja za¶ na pewno sięgnę po GoW2.

no i kopara Ci spadnie bo GOW2 jest genialne !!!!!!!!
pierwsza gra na xbox która mnie tak wci±gnęła
:)

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-04-01 21:46:39
Autor: domin
[Skończyłem] Gears of War
byku pisze:
[...]

dokladnie, w pelni zasluzyla na 2 bo jest 2x lepsza od 1, poprawiona grafika i kilka smaczkow (chocby trzymanie mutanta za zakladnika czy przyklejanie granatow do scian) odmiennosc lokacji (nie tylko szare, rozpierniczone miasto) oraz tryb hordy przez live tworzy z drugiej czesci gow swietna strzelanke konsolowa

Data: 2009-04-02 04:59:54
Autor: karol66644
Gears of War
On 1 Kwi, 21:46, domin <do...@master.pl> wrote:

dokladnie, w pelni zasluzyla na 2 bo jest 2x lepsza od 1, poprawiona
grafika

To za malo powiedziane, ze poprawiona. Designersko jest to
najladniejsza gra konsolowa jaka widzialem na oczy a widzialem
(aktualne) wszystkie. Niektore miejscowki powinny dostac growego
oscara za wyglad (nie chce spojlerowac ktore ale mniej wiecej po
polowie gry zaczyna sie wizualna masakra galek ocznych). Szkoda, ze
sporo osob nie widzac calej drugiej czesci GOW na oczy (albo najlepiej
tylko na screenach) wrzucaja ta gre do jednej szufladki z czescia
piersza ktora naprawde bardzo odbiega wizualnie od dwojki. Dla mnie
GOW2 to zdecydowanie najladniejsza gra obecnej generacji konsol. Nie
wiem czy wyjdzie kiedys ladniejsza ...

Pozdr.
charlesz

Data: 2009-04-02 08:16:56
Autor: kamil
[Skończyłem] Gears of War

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:gr0ga0$s95$1ns.master.pl...
byku pisze:

[...]

Horde niestety autorzy spartolili dokumentnie, a to przez brak mozliwosci dolaczenia do trwajacej gry. Nieraz dobra druzyna meczy sie przez pol godziny, dojdzie do wysokiego poziomu i jeden pajac odlaczy sie od gry - nie ma szans na 50-tke z 4 zawodnikami. Na poczatku sporo gralem w horde, ale wlasnie to mnie zrazilo i odpuscilem sobie, pol wieczoru zmarnowane bo jakis pajac stwierdzil ze pojdzie sobie w trakcie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-01 21:32:56
Autor: Mithos
[Skończyłem] Gears of War
SirMike pisze:
Jeśli się ktoś zastanawia to nie ma nad czym - kupować w ciemno.
Ja zaś na pewno sięgnę po GoW2.

GoW 2 jest IMO znacznie lepsze, znacznie szybsze i dużo bardziej "filmowe". Ledwo zaczniesz, a już koniec - zupełnie tak jak z dobrym filmem.

--
Mithos

Data: 2009-04-01 22:24:24
Autor: Ziomall
[Skończyłem] Gears of War
Przed godzina skonczylem GOW2. Imho jest lepsza od jedynki, jak dla mnie to nr1. na x360. Kompani nie gina tak szybko, ratowalem kogos moze ze 2x podczas gry. Oni za to ratowali mi dupe o wiele czesciej (ale ja gram jak radziecki zolnierz - z karabinem na czolgi). Myslalem, ze w GOW2 przeciwnicy powtorza sie z jedynki? Nie ma kryli, bezerkera i pewnie wielu innych, ktorych nie pamietam. Sa za to inni, tez ciekawi :) Jest duzo lokacji, nie ma szans zeby gra sie znudzila. Mnie przejscie zajelo z 10h ale tulalem sie zdobywajac "sprawnosc chomika" ;) Jest jak napisal Mithos - cut scenki doskoale wspolgraja z caloscia.  Zastanawiam sie czy nie zostawic sobie tej dwojki i dokupic jedynke? Mozna w ta gre lupac z doskoku, czeste save'y umozliwiaja nawet 15 czy 20 minutowe granie.
Jesli dopiero skonczyles jedynke to kup sobie druga czesc. Na pewno nie bedziesz zalowal.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-04-02 13:19:59
Autor: Goomich
[Skończyłem] Gears of War
"Ziomall" <mvbznyy666@tnmrgn.cy> naskrobał/a w news:gr0ii5$910$1inews.gazeta.pl:

Myslalem, ze w GOW2 przeciwnicy powtorza sie z jedynki?

Nie wiem. Możliwe.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-04-02 11:50:19
Autor: dziki
[Skończyłem] Gears of War
Użytkownik "SirMike" <sirmike@localhost.com> napisał w wiadomości news:gr08em$6st$1news.onet.pl...

Gra do przejścia w kilka wieczorów ale dozując ją sobie w odpowiednich
dawkach i grając na wysokim poziomie trudności ukończyłem ją po 2
miesiącach od zakupu. Z chęcią zrobię to raz jeszcze. Nie nudzi się w ogóle.

no to ja mam zdecydowanie odmienne zdanie, bo nudzilem sie niemilosiernie. Wole szybkie tempo, a nie okopywanie sie jak za czasow I WW i kukaniu co po chwile zza wegla. Oprawa graficzna świetna, choć non stop szarobura, a powtarzalnosc rozgrywki jest okrutna i IMO GoW takiemu CoD 4, czy starusienkiemu Black do piet nie dorasta.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-02 11:22:49
Autor: kamil
[Skonczylem] Gears of War

"dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote in message news:gr21on$pg4$1news.dialog.net.pl...
Uzytkownik "SirMike" <sirmike@localhost.com> napisal w wiadomosci news:gr08em$6st$1news.onet.pl...

Gra do przejscia w kilka wieczorów ale dozujac ja sobie w odpowiednich
dawkach i grajac na wysokim poziomie trudnosci ukonczylem ja po 2
miesiacach od zakupu. Z checia zrobie to raz jeszcze. Nie nudzi sie w ogóle.

no to ja mam zdecydowanie odmienne zdanie, bo nudzilem sie niemilosiernie. Wole szybkie tempo, a nie okopywanie sie jak za czasow I WW i kukaniu co po chwile zza wegla. Oprawa graficzna swietna, choc non stop szarobura, a powtarzalnosc rozgrywki jest okrutna i IMO GoW takiemu CoD 4, czy starusienkiemu Black do piet nie dorasta.

To jakbys porownywal Microsoft Flight Simulator i Ace Combat marudzac, ze w pierwszym malo strzelania boeingami i w drugim akcja jest szybsza. Dwie rozne gry..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-02 12:33:43
Autor: dziki
[Skonczylem] Gears of War
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomo¶ci news:gr23lq$erm$1inews.gazeta.pl...

To jakbys porownywal Microsoft Flight Simulator i Ace Combat marudzac, ze w pierwszym malo strzelania boeingami i w drugim akcja jest szybsza. Dwie rozne gry..

moze i tak; dla mnie to kapa i tyle. W MFS bym nigdy nie zagral, bo wiem czego sie spodziewac, a po hypie na GoW spodziewalem sie epickiej rozwalki, a skonczylo sie na naparzaniu w kolko zza wegla na paru brzydali.

pozdrawiam,
dziki.

[Skończyłem] Gears of War