[Skończyłem] Gears of War

Data: 2009-04-01 20:10:46
Autor: byku
[Skończyłem] Gears of War
Jeśli się ktoś zastanawia to nie ma nad czym - kupować w ciemno.
Ja zaś na pewno sięgnę po GoW2.

no i kopara Ci spadnie bo GOW2 jest genialne !!!!!!!!
pierwsza gra na xbox która mnie tak wciągnęła
:)

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-04-01 21:46:39
Autor: domin
[Skończyłem] Gears of War
byku pisze:
[...]

dokladnie, w pelni zasluzyla na 2 bo jest 2x lepsza od 1, poprawiona grafika i kilka smaczkow (chocby trzymanie mutanta za zakladnika czy przyklejanie granatow do scian) odmiennosc lokacji (nie tylko szare, rozpierniczone miasto) oraz tryb hordy przez live tworzy z drugiej czesci gow swietna strzelanke konsolowa

Data: 2009-04-02 04:59:54
Autor: karol66644
Gears of War
On 1 Kwi, 21:46, domin <do...@master.pl> wrote:

dokladnie, w pelni zasluzyla na 2 bo jest 2x lepsza od 1, poprawiona
grafika

To za malo powiedziane, ze poprawiona. Designersko jest to
najladniejsza gra konsolowa jaka widzialem na oczy a widzialem
(aktualne) wszystkie. Niektore miejscowki powinny dostac growego
oscara za wyglad (nie chce spojlerowac ktore ale mniej wiecej po
polowie gry zaczyna sie wizualna masakra galek ocznych). Szkoda, ze
sporo osob nie widzac calej drugiej czesci GOW na oczy (albo najlepiej
tylko na screenach) wrzucaja ta gre do jednej szufladki z czescia
piersza ktora naprawde bardzo odbiega wizualnie od dwojki. Dla mnie
GOW2 to zdecydowanie najladniejsza gra obecnej generacji konsol. Nie
wiem czy wyjdzie kiedys ladniejsza ...

Pozdr.
charlesz

Data: 2009-04-02 08:16:56
Autor: kamil
[Skończyłem] Gears of War

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:gr0ga0$s95$1ns.master.pl...
byku pisze:

[...]

Horde niestety autorzy spartolili dokumentnie, a to przez brak mozliwosci dolaczenia do trwajacej gry. Nieraz dobra druzyna meczy sie przez pol godziny, dojdzie do wysokiego poziomu i jeden pajac odlaczy sie od gry - nie ma szans na 50-tke z 4 zawodnikami. Na poczatku sporo gralem w horde, ale wlasnie to mnie zrazilo i odpuscilem sobie, pol wieczoru zmarnowane bo jakis pajac stwierdzil ze pojdzie sobie w trakcie.

Pozdrawiam
Kamil

[Skończyłem] Gears of War