[Skończyłem] Gears of War

Data: 2009-04-01 22:24:24
Autor: Ziomall
[Skończyłem] Gears of War
Przed godzina skonczylem GOW2. Imho jest lepsza od jedynki, jak dla mnie to nr1. na x360. Kompani nie gina tak szybko, ratowalem kogos moze ze 2x podczas gry. Oni za to ratowali mi dupe o wiele czesciej (ale ja gram jak radziecki zolnierz - z karabinem na czolgi). Myslalem, ze w GOW2 przeciwnicy powtorza sie z jedynki? Nie ma kryli, bezerkera i pewnie wielu innych, ktorych nie pamietam. Sa za to inni, tez ciekawi :) Jest duzo lokacji, nie ma szans zeby gra sie znudzila. Mnie przejscie zajelo z 10h ale tulalem sie zdobywajac "sprawnosc chomika" ;) Jest jak napisal Mithos - cut scenki doskoale wspolgraja z caloscia.  Zastanawiam sie czy nie zostawic sobie tej dwojki i dokupic jedynke? Mozna w ta gre lupac z doskoku, czeste save'y umozliwiaja nawet 15 czy 20 minutowe granie.
Jesli dopiero skonczyles jedynke to kup sobie druga czesc. Na pewno nie bedziesz zalowal.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-04-02 13:19:59
Autor: Goomich
[Skończyłem] Gears of War
"Ziomall" <mvbznyy666@tnmrgn.cy> naskrobał/a w news:gr0ii5$910$1inews.gazeta.pl:

Myslalem, ze w GOW2 przeciwnicy powtorza sie z jedynki?

Nie wiem. Możliwe.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153