[Skończyłem] Gears of War

Data: 2009-04-02 11:50:19
Autor: dziki
[Skończyłem] Gears of War
Użytkownik "SirMike" <sirmike@localhost.com> napisał w wiadomości news:gr08em$6st$1news.onet.pl...

Gra do przejścia w kilka wieczorów ale dozując ją sobie w odpowiednich
dawkach i grając na wysokim poziomie trudności ukończyłem ją po 2
miesiącach od zakupu. Z chęcią zrobię to raz jeszcze. Nie nudzi się w ogóle.

no to ja mam zdecydowanie odmienne zdanie, bo nudzilem sie niemilosiernie. Wole szybkie tempo, a nie okopywanie sie jak za czasow I WW i kukaniu co po chwile zza wegla. Oprawa graficzna świetna, choć non stop szarobura, a powtarzalnosc rozgrywki jest okrutna i IMO GoW takiemu CoD 4, czy starusienkiemu Black do piet nie dorasta.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-02 11:22:49
Autor: kamil
[Skonczylem] Gears of War

"dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote in message news:gr21on$pg4$1news.dialog.net.pl...
Uzytkownik "SirMike" <sirmike@localhost.com> napisal w wiadomosci news:gr08em$6st$1news.onet.pl...

Gra do przejscia w kilka wieczorów ale dozujac ja sobie w odpowiednich
dawkach i grajac na wysokim poziomie trudnosci ukonczylem ja po 2
miesiacach od zakupu. Z checia zrobie to raz jeszcze. Nie nudzi sie w ogóle.

no to ja mam zdecydowanie odmienne zdanie, bo nudzilem sie niemilosiernie. Wole szybkie tempo, a nie okopywanie sie jak za czasow I WW i kukaniu co po chwile zza wegla. Oprawa graficzna swietna, choc non stop szarobura, a powtarzalnosc rozgrywki jest okrutna i IMO GoW takiemu CoD 4, czy starusienkiemu Black do piet nie dorasta.

To jakbys porownywal Microsoft Flight Simulator i Ace Combat marudzac, ze w pierwszym malo strzelania boeingami i w drugim akcja jest szybsza. Dwie rozne gry..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-02 12:33:43
Autor: dziki
[Skonczylem] Gears of War
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomo¶ci news:gr23lq$erm$1inews.gazeta.pl...

To jakbys porownywal Microsoft Flight Simulator i Ace Combat marudzac, ze w pierwszym malo strzelania boeingami i w drugim akcja jest szybsza. Dwie rozne gry..

moze i tak; dla mnie to kapa i tyle. W MFS bym nigdy nie zagral, bo wiem czego sie spodziewac, a po hypie na GoW spodziewalem sie epickiej rozwalki, a skonczylo sie na naparzaniu w kolko zza wegla na paru brzydali.

pozdrawiam,
dziki.

[Skończyłem] Gears of War