Geax Barro Mountain

Data: 2012-08-01 06:54:04
Autor: Marek
Geax Barro Mountain
Gdybyś się sam "wyjebał", to dopiero byłoby wynaturzenie. Zwykle robi się to w parach ;).
Bieżnik wygląda dość dziwnie. Ma strefy, gdzie (patrząc w poprzek), na całej powierzchni jest łyso.  Może tu jest pies pogrzebany? Ja tam na przód zamiast opony uniwersalnej wolę kierunkową, o wyraźnie klinowym układzie bieżnika. Właśnie klasyk, Panaracer Smoke Dart, czeka na koniec okresu asfaltowania i montaż.
Ale każdą oponę można wyczuć, biorąc poprawkę na jej kaprysy i odpowiednio dobierając prędkość skrętu. Ostatnio z konieczności jeździłem po górach na zupełnie łysej Michelin XC Road 1,4". To oznacza jazdę bardzo czujną, ale prawie bez gleb. Problem zwykle jest tylko przy jeździe na maksa, na granicy kontroli. A wygląda na to, że tak właśnie jeździsz.

--
Marek

Geax Barro Mountain