Gębczyce

Data: 2009-10-21 13:42:23
Autor: Andrzej
Gębczyce
Witam mam pytanie czy zbiornik jest zalany i czy mozna w min zanurkowac
oczywiscie tak jak w wiekszosci zalanych kamieniolomów jesli jest cos podobnego w okolicach klodzka prosze o info
pozdrawiam Andrzej

Data: 2009-10-21 22:41:11
Autor: krokodyl73
Gębczyce
Dnia 21-10-2009 o 13:42:23 Andrzej <nadrzejWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

[...]

Niestety;( Zalane wprawdzie sa, ubylo jakies raptem 2 metry, ale ciec  pilnuje, i nawet w niedziele wejsc na teren jest problem, co dopiero  zanurkowac.. Trzebaby ruszac jakies znajomosci, szukac w dyrekcji  kamieniolomow, ale mizerna to sprawa.. Nie tak dawno chodzilem z bokacza  po lesie obserwujac teren, zapowiada sie, ze niepredko dane bedzie nurom  plumknąć tam znowu..;( Pzdr.

Data: 2009-10-21 23:01:16
Autor: Lot
Gębczyce
On 2009-10-21 22:41:11 +0200, krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> said:

Niestety;( Zalane wprawdzie sa, ubylo jakies raptem 2 metry, ale ciec  pilnuje, i nawet w niedziele wejsc na teren jest problem, co dopiero  zanurkowac..

O ile sam cieć - tudzież jego zmiennicy - nie ma(ją) do nurków żadnych antypatii a wręcz przeciwnie, pamięta(ją) nas raczej z dobrej strony. To fakt że większość z nich pochodzi właśnie z gębczyc a przed podjęciem pracy była bez środkow powoduje, że zwyczanie boją się o to że ktoś ich podp*****li za łamanie regulaminu i w konsekwencji stracą pracę.

I takto...

Lot.

Data: 2009-10-21 23:37:21
Autor: krokodyl73
Gębczyce

On 2009-10-21 22:41:11 +0200, krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> said:

[...]

A owoz nie mam pretensji do ciecia, rozumiejac ze to obowiazek jego;)  Jesli mnie kto naczej zrozumial, tedy z wyjasnieniami pospieszam;) Fakty  jednynie stwierdzalem. Pzdr;)

Data: 2009-10-22 00:04:15
Autor: Lot
Gębczyce
On 2009-10-21 23:37:21 +0200, krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> said:

A owoz nie mam pretensji do ciecia, rozumiejac ze to obowiazek jego;)  Jesli mnie kto naczej zrozumial, tedy z wyjasnieniami pospieszam;) Fakty  jednynie stwierdzalem. Pzdr;)

Jako i ja śmiałości bym nie miał, by twierdzić że zostałem błędnie zrozumiany ;)
BW. prawa dziura (onegdaj z klatką) całkiem ładnie wody pociągnęła. Kto nurał ten pamięta, że środkiem był wybrany "rów". Teraz tam mogą być ze 3 dyszki z małym conieco, a co!.

Lot.

Gębczyce