Gej dobry jeśli w sutannie, inny - nie!

Data: 2009-12-17 08:42:20
Autor: Roger Perejro
Gej dobry jeśli w sutannie, inny - nie!
"Audycja dla małżonków i rodziców" w Radiu Maryja, dzwoni słuchacz. Pozdrawia rodzinę RM, ojca dyrektora, po czym mówi o swoich kłopotach w kontaktach z rodzicami. Mówiąc o tym wyznaje, że jest gejem i tu - jak donosi blog Glos Rydzyka - połączenie się urywa.

Byłoby to jedno z wielu podobnych zwierzeń na antenie, gdyby nagle nie pojawiły się w nim nieoczekiwane treści. Młody człowiek wyznał bowiem, że jego kochani rodzice odwrócili się od niego, gdy zdał sobie sprawę, że jest homoseksualistą - czytamy na znanym blogu Głos Rydzyka, obserwującym Radio Maryja.

- Na początku chciałbym pozdrowić wszystkich, całą społeczność Radia Maryja, szczególnie ojca Rydzyka, który jest dla mnie autorytetem i którego cenię - przywitał się Jacek z Miechowa. -I chciałbym też przedstawić pokrótce moją historię, jak to u mnie jest w rodzinie. Ja zawsze byłem wychowywany w wierze i zawsze starałem się żyć tak jak mnie uczyli moi kochani rodzice. Jednak od jakiegoś czasu rodzice się ode mnie odwrócili. Dwa lata temu zrozumiałem, że jestem jednak odmienny seksualnie, że jestem homoseksualistą - mówi słuchacz i mniej więcej sekundę później połączenie zostaje przerwane. - Coś nam się przerwało - mówi prowadzący audycję.

Potem goście w studio, nie tylko ci obecni podczas telefonu Jacka z Miechowa, ale i kolejni, wybrali sobie właśnie ten temat za problem godny uwagi.

- Oczywistym jest, że rodzice nie mogą pochwalać pewnych niewłaściwych zachowań - mówił jeden z zaproszonych gości. - Przy pomocy nieba, łaski sakramentalnej, człowiek może na nowo powrócić i mieć radość z życia - radził gejowi inny.

Nagrania fragmentu audycji można posłuchać tutaj

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7373949,Radio_Maryja___Jestem_homoseksualista__i_polaczenie.html

Przemek

Czy gej spoza środowiska klerykałów jest gorszy od geja, czy pedofila w sutannie?

--

Dorn: Wyleniały wezyr i kiszenie ogórków to poziom myślenia PiS.

Data: 2009-12-17 08:46:31
Autor: Piotr
Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:42:20 +0100, Roger Perejro napisał(a):

[...]

Może zemdlał? Nie każdy jest kolgejtsem i telefon do radia jest sporym
przeżyciem.
Piszesz, że sprawą się jednak zajęto, Przemku...
Piotr
PS. A gdzie znajdę fragment popierający pederastów w sutannach?

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =heÂŽsk=
Gej dobry jeÂśli w sutannie, inny - nie!
On Thu, 17 Dec 2009 08:42:20 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

"Audycja dla ma??onkĂłw i rodzicĂłw" w Radiu Maryja, dzwoni s?uchacz. Pozdrawia rodzin? RM, ojca dyrektora, po czym mĂłwi o swoich k?opotach w kontaktach z rodzicami. MĂłwiÂąc o tym wyznaje, ?e jest gejem i tu - jak donosi blog Glos Rydzyka - po?Âączenie si? urywa. [...]

 a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 12:34:33
Autor: Roger Perejro
Gej dobry je?li w sutannie, inny - nie!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?

No co ty? Kompleks małego członka? ;o)))))))))

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-17 13:33:00
Autor: =heÂŽsk=
Gej dobry je?li w sutannie, inny - nie!
On Thu, 17 Dec 2009 12:34:33 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?
No co ty? Kompleks ma?ego cz?onka? ;o)))))))))

 aaaa, to ty dzwoniles ;o)))))))))))))))))
 nie rznij glupa. taki z goscia pedzio jak z ciebie kleryk.
 jakis lewak (a moze ty?) chcial popajacowac na antenie radyjka.
 patrz: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy!". co, skleroza?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 18:42:27
Autor: Roger Perejro
Gej dobry je?li w sutannie, inny - nie!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?

Myślisz wikary, że dzoniący chciał poprawic humor prowadzącemu?

Przemek

Data: 2009-12-18 01:18:42
Autor: sofu
Gej dobry je?li w sutannie, inny - nie!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hgdqi7$5a0$1news.onet.pl...
> [...]

> a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?

Myślisz wikary, że dzoniący chciał poprawic humor prowadzącemu?

Poprawiłby mu humor na pewno jakby mu od razu załadował aż po kule.

sofu

Data: 2009-12-18 10:20:58
Autor: =heÂŽsk=
Gej dobry je?li w sutannie, inny - nie!
On Thu, 17 Dec 2009 18:42:27 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> a nie powiedzial: "chuj ci w dupe ojcze prowadzacy !" ?

MyÂślisz wikary,

 mysl i ty komuszy klecho ;o)))

?e dzoniÂący chcia? poprawic humor prowadzÂącemu?

 alez skad. taki zboczek chcial poprawic humor takim jak ty.