Gej dobry jeśli w sutannie, inny - nie!

Data: 2009-12-17 08:46:31
Autor: Piotr
Gej dobry jeśli w sutannie, inny - nie!
Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:42:20 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Jednak od jakiegoś czasu rodzice się ode mnie odwrócili. Dwa lata temu zrozumiałem, że jestem jednak odmienny seksualnie, że jestem homoseksualistą - mówi słuchacz i mniej więcej sekundę później połączenie zostaje przerwane. - Coś nam się przerwało - mówi prowadzący audycję.

Potem goście w studio, nie tylko ci obecni podczas telefonu Jacka z Miechowa, ale i kolejni, wybrali sobie właśnie ten temat za problem godny uwagi.

Może zemdlał? Nie każdy jest kolgejtsem i telefon do radia jest sporym
przeżyciem.
Piszesz, że sprawą się jednak zajęto, Przemku...
Piotr
PS. A gdzie znajdę fragment popierający pederastów w sutannach?

Gej dobry jeśli w sutannie, inny - nie!