Gej pokonal PIS

Data: 2014-12-01 02:24:31
Autor: the_foe
Gej pokonal PIS
Biedron bedzie rządził 95 tys Słupskiem. Zas najwieksze miasto w którym bedzie rzadził namiestnik Kaczyńskiego to Nowy Sacz który ma 84 tys.
Pis wygrał wybory, ale ma mniej miejsc w sejmikach niz PO, mniej władzy niz PSL, i mniejsze miasta niz Twój Ruch i SLD (który ma Częstochowę). De Facto pokonali tylko egzotyczną Nową Prawicę JKM.
--
@foe_pl

Data: 2014-12-01 00:03:39
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 11/30/2014 7:24 PM, the_foe pisze:

Biedron bedzie rządził 95 tys Słupskiem.

To jest bardzo dobra wiadomość tego ranka, w Słupsku gdzie bezrobocie zbliża się do 12%, a w okolicach do 20%, już niebawem bezrobotni znajdą zatrudnienie w nowo powstających burdelach, przy malowaniu tęczy na ulicach miasta i goleniu pośladków niemieckim turystom, a wszystko to zapewni im nowy prezydent i światowej sławy ekonomista, Robert dupa musi boleć Biedroń. Nadchodzi dobrobyt, otwórzcie szeroko dupy aby go przyjąć :)

> [...]
Pis wygrał wybory, ale ma mniej miejsc w sejmikach niz PO, mniej władzy
niz PSL, i mniejsze miasta niz Twój Ruch i SLD (który ma Częstochowę).
De Facto pokonali tylko egzotycznÄ… NowÄ… PrawicÄ™ JKM.

PSL tym razem nie wygrał? Dlaczegóż to? A w Warszawie od jutra bufet szeroko otwarty, setki milionów trzeba podzielić na nagrody i wywalić w błoto, a nikt tego nie zrobi lepiej niż przeciekająca Hanka duma każdego warszawiaka. W Krakowie i Wrocławiu też będzie lepiej niż było, a było tak dobrze, że nawet stare babki takich czasów nie pamiętają. Od jutra, co dziesiąty Polak w wieku produkcyjnym pracujący obecnie za granicą, wróci do Polski bo praca będzie leżała na ulicach, a wszystko to dzięki wam lemingi, Tuskowi i najlepszej partii w Europie, plus PSL, partii chłopów bez ziemi ale z państwową kasą :)

50 lat komunizmu, zrujnowało Polskę gospodarczo, kulturowo i moralnie, 50 lat platformizmu, zostawi Polskę homo postępowo i z długami które za lemingi będzie spłacał Tusk ze swojej emerytury. Głupi i głupszy to od dosyć dawna bardzo popularna zabawa w Polsce, dlatego jest tak dobrze, a będzie jeszcze lepiej, trzeba tylko cierpliwie zaczekać na kolejne tłuste lata. Niewykluczone, że po Tusku, Gronkiewicz zostanie królową Anglii, dopiero wtedy będzie się wszystkim powodziło :)

Z okazji dnia zwycięstwa, należy dzisiaj oddać hołd twórcom tego wielkiego cudu nad Wisłą:

http://www.wprost.pl/G/cache/3/a/3/3a33ae68d9d7717e98a338a474c1340b68707b01.jpg

Data: 2014-12-01 09:59:53
Autor: Budzik
Gej pokonal PIS
U¿ytkownik Kasper kasp@onet.pl ...

Biedron bedzie rz±dzi³ 95 tys S³upskiem.

To jest bardzo dobra wiadomo¶æ tego ranka, w S³upsku gdzie bezrobocie zbli¿a siê do 12%, a w okolicach do 20%, ju¿ niebawem bezrobotni
znajd± zatrudnienie w nowo powstaj±cych burdelach, przy malowaniu
têczy na ulicach miasta i goleniu po¶ladków niemieckim turystom, a
wszystko to zapewni im nowy prezydent i ¶wiatowej s³awy ekonomista,
Robert dupa musi boleæ Biedroñ. Nadchodzi dobrobyt, otwórzcie szeroko
dupy aby go przyj±æ :)
Prosci ludzie potrzebuj± prostych definicji.
Ale mo¿e warto jednak zwrócic siê do psychologa? Naukowcy juz dawno udowodnili, ze homofobia to czesto efekt utajonego homoseksualizmu.

> Zas najwieksze miasto w którym
bedzie rzadzi³ namiestnik Kaczyñskiego to Nowy Sacz który ma 84 tys.
Pis wygra³ wybory, ale ma mniej miejsc w sejmikach niz PO, mniej
w³adzy niz PSL, i mniejsze miasta niz Twój Ruch i SLD (który ma
Czêstochowê). De Facto pokonali tylko egzotyczn± Now± Prawicê JKM.

PSL tym razem nie wygra³? Dlaczegó¿ to?

Zalezy wedu³g czyjej definicji. Jarek na pewno stweirdzi, ze fa³szerstwo!

A w Warszawie od jutra bufet szeroko otwarty, setki milionów trzeba podzieliæ na nagrody i wywaliæ
w b³oto, a nikt tego nie zrobi lepiej ni¿ przeciekaj±ca Hanka duma
ka¿dego warszawiaka. W Krakowie i Wroc³awiu te¿ bêdzie lepiej ni¿
by³o, a by³o tak dobrze, ¿e nawet stare babki takich czasów nie
pamiêtaj±. Od jutra, co dziesi±ty Polak w wieku produkcyjnym pracuj±cy
obecnie za granic±, wróci do Polski bo praca bêdzie le¿a³a na ulicach,
a wszystko to dziêki wam lemingi, Tuskowi i najlepszej partii w
Europie, plus PSL, partii ch³opów bez ziemi ale z pañstwow± kas± :)

Wybaczysz ze nie pod³±cze sie do Twojego kpiarskiego tonu...
Wroc³aw w sumie rzeczywiscie dziwi, bo wydawaæ by siê mog³o ze po wyjsciu na swiat³o dzienne nieprawid³owosci przy budowie stadionu Dutkiewicza nic juz nie uratuje.
Ale co zrobisz jak PiS nawet to spieprzy³...

Reszte wycinam bo trudno dyskutowac z be³kotem.

Data: 2014-12-01 10:13:50
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
50 lat komunizmu, zrujnowało Polskę gospodarczo, kulturowo i moralnie,

Zesrało się... Gdyby nie 20-30 lat socjalizmu Gomułki i Gierka, nie byłoby na czym dzisiaj pasożytować w Polsce....

To albo, albo...

Data: 2014-12-01 03:59:48
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 12/1/2014 3:13 AM, El Comandante pisze:
[...]

Ty to dobrze pamiętasz, bo razem z Gomułką i Gierkiem, każdego dnia własnymi rekami budowałeś Polskę Ludową, bez was trzech, na Marszałkowskiej w Warszawie krowy by się pasły tak jak przed wojną.

To albo, albo...

Co albo?

Data: 2014-12-01 11:12:14
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5he6n$bj7$1speranza.aioe.org...
[...]

Bardzo dobrze pamiętam, bo mieszkałem w pierwszym bloku na Zabobrzu w Jeleniej Górze, wybudowanym już w 1964 roku, do końca epoki Gierka osiedle liczyło 35 tysięcy mieszkańców...

https://www.google.de/maps/@50.9114065,15.7463038,3a,75y,330.41h,81.9t/data=!3m4!1e1!3m2!1s8YzenpdbKYAkKKumEC5BIw!2e0?hl=pl
Wcześniej to była wioska Raszyce... Tak samo było z Marszałkowską w Warszawie głąbie kapuściany...

To albo, albo...

Co albo?
Albo PRL zrujnował Polskę, albo banda okrągłostołowa. Bo jeśli PRL zrujnował, to banda okrągłostołowa odbudowała, skoro egzystujemy...

Data: 2014-12-01 04:24:09
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 12/1/2014 4:12 AM, El Comandante pisze:
[...]

Bloki na tym Zabobrzu pamiętasz? To sporo. A tego nie pamiętasz?

https://www.youtube.com/watch?v=IY3iPW01biE
https://www.youtube.com/watch?v=Bwf0qLt456s

Wcześniej to była wioska Raszyce... Tak samo było z Marszałkowską w
Warszawie głąbie kapuściany...

Weź książkę do ręki, bo ominie cię stanowisko ministra na Kremlu.

To albo, albo...

Co albo?
Albo PRL zrujnował Polskę, albo banda okrągłostołowa. Bo jeśli PRL
zrujnował, to banda okrągłostołowa odbudowała, skoro egzystujemy...

Faktycznie, z tobą jak grochem o ścianę. Wałęsą który od lat upiera się, że obalił komunizm, dokładnie tak jak ty, wierzy w to co opowiada. Obejrzyj sobie, bo intelektualnie macie ze sobą bardzo wiele wspólnego :)

http://www.dailymotion.com/video/xvozfb_walesa-do-g-brauna-jak-moze-smiec-pytac-mnie-ktory-pokonal-komunizm-o-takie-rzeczy_news

Data: 2014-12-01 14:36:33
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5hfkc$fqc$1speranza.aioe.org...
[...]

No i coż to takiego? Zaledwie 10 lat wolnoÅ›ci Polska miaÅ‚a i żydostwo na plecach polskich robotników robiÅ‚o zamÄ™t jak buÅ‚ka o 50 groszy podrożaÅ‚a. Dzisiaj już nie ma fabryk, nie ma zwiÄ…zków zawodowych, naród totalnie zniewolony i wypÄ™dzony za granicÄ™ i  nie ma komu ludzi wyprowadzić na ulicÄ™, jak zbiry okradajÄ… nas na każdym kroku niemiÅ‚osiernie i do tego z wielu lat emerytury. Gdby takie coÅ› miaÅ‚o miejsce w 1970 roku, to żydki dzisiaj rzÄ…dzÄ…ce a wówczas w podziemiu by podpalili PolskÄ™...

[...]

Przecież to ty w to wierzysz... Ty razem z nim obalałeś tzw. komunizm... Tfu!

Data: 2014-12-01 08:16:49
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 12/1/2014 7:36 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Bloki na tym Zabobrzu pamiętasz? To sporo. A tego nie pamiętasz?

https://www.youtube.com/watch?v=IY3iPW01biE
https://www.youtube.com/watch?v=Bwf0qLt456s

No i coż to takiego?

No jak cóż takiego? Przecież tylko na to teraz w Polsce czekasz. Wtedy było cóż takiego, a teraz spać nie możesz czekając kiedy się zacznie?

Zaledwie 10 lat wolności Polska miała i żydostwo na
plecach polskich robotników robiło zamęt jak bułka o 50 groszy
podrożała.Dzisiaj już nie ma fabryk, nie ma związków zawodowych, naród
totalnie zniewolony i wypÄ™dzony za granicÄ™ i  nie ma komu ludzi
wyprowadzić na ulicę, jak zbiry okradają nas na każdym kroku
niemiłosiernie i do tego z wielu lat emerytury. Gdby takie coś miało
miejsce w 1970 roku, to żydki dzisiaj rządzące a wówczas w podziemiu by
podpalili PolskÄ™...

W PRL-u, takich jak ty nazywali filozof robotniczo-chłopski, albo chłopski filozof, Wałęsa też pochodzi z tego samego gatunku :)

Przecież to ty w to wierzysz... Ty razem z nim obalałeś tzw. komunizm...
Tfu!

Jasnowidz z ciebie jest wielki, gdyby Putin wiedział że żyjesz, to z pewnością pozwoliłby ci uścisnąć dłonie wszystkich żydowskich patriotów z Kremla, bo na to zasługujesz. Też tfu i trzy raz !!!

Data: 2014-12-01 15:18:54
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5ht8i$ne6$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie bądź taki Kaspar...

Mrownica
1 rok temu

o kurwa co dzien chodze do sklepu i co dzien inne cenny a tu kurwa jedna podwyzka i jak narozrabiali

Data: 2014-12-01 08:29:36
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 12/1/2014 8:18 AM, El Comandante pisze:

Nie bądź taki Kaspar...

Nie jestem taki Comandante jak ty, bo nie mieszkałem w bloku na Zabobrzu. Kiedy zaczyna się ta rewolucja bolszewicka w Polsce i dlaczego jeszcze nie zrobiono cię żydowskim generałem?

Mrownica
1 rok temu

o kurwa co dzien chodze do sklepu i co dzien inne cenny a tu kurwa jedna
podwyzka i jak narozrabiali

Mam odpowiadać dzieciakom których cytujesz?

Data: 2014-12-01 11:59:53
Autor: Budzik
Gej pokonal PIS
U¿ytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Bardzo dobrze pamiêtam, bo mieszka³em w pierwszym bloku na Zabobrzu w Jeleniej Górze, wybudowanym ju¿ w 1964 roku, do koñca epoki Gierka
osiedle liczy³o 35 tysiêcy mieszkañców...

Wy tam mieliscie chyba jakis raj urojony, boukun tez tam mieszka³ i tez ma urojenia na temat tamtych czasów ;-)

Data: 2014-12-01 14:38:04
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3F67F739AEB2budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ty masz z pewno¶ci± jakie¶ dziwne wyobra¿enia na temat obecnych czasów...

Data: 2014-12-02 04:18:10
Autor: stevep
Gej pokonal PIS
W dniu .12.2014 o 11:12 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:m5he6n$bj7$1speranza.aioe.org...
W dniu 12/1/2014 3:13 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
50 lat komunizmu, zrujnowa³o Polskê gospodarczo, kulturowo i moralnie,

Zesra³o siê... Gdyby nie 20-30 lat socjalizmu Gomu³ki i Gierka, nie
by³oby na czym dzisiaj paso¿ytowaæ w Polsce....

Ty to dobrze pamiêtasz, bo razem z Gomu³k± i Gierkiem, ka¿dego dnia  w³asnymi rekami budowa³e¶ Polskê Ludow±, bez was trzech, na  Marsza³kowskiej w Warszawie krowy by siê pas³y tak jak przed wojn±.

Bardzo dobrze pamiêtam, bo mieszka³em w pierwszym bloku na Zabobrzu w  Jeleniej Górze, wybudowanym ju¿ w 1964 roku, do koñca epoki Gierka  osiedle liczy³o 35 tysiêcy mieszkañców...

I te bloki z wielkiej p³yty nie gro¿± jeszcze zawaleniem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-01 10:30:37
Autor: the_foe
Gej pokonal PIS
W dniu 2014-12-01 o 07:03, Kasper pisze:
A w Warszawie od jutra bufet szeroko otwarty, setki milionów trzeba
podzielić na nagrody i wywalić w błoto, a nikt tego nie zrobi lepiej niż
przeciekająca Hanka duma każdego warszawiaka.

Wiesz czemu Rosjanie tak kochali Breżniewa? Bo pamiętali Stalina. NA tej samej analogi: Warszawiacy kochają (lub muszą kochać) bufetową bo wciąż pamiętają wyczyny LK.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-01 03:56:43
Autor: Kasper
Gej pokonal PIS
W dniu 12/1/2014 3:30 AM, the_foe pisze:
[...]

Logiczne i zgodne z prawdą, dokładnie jak tytuł tego wątku przeczytany w GW. Biedroń pokonał PiS, a nie kandydata PO :)

> NA tej samej analogi: Warszawiacy kochają (lub muszą kochać) bufetową bo wciąż
pamiętają wyczyny LK.

Na tej samej analogii, warszawiacy kochają Kopacz bo pamiętają wyczyny Tuska? Lubie czytać, te zdesperowane, pełne udawanej radości tyrady o zwycięstwach PO :)

Podam przykład, poszukaj w tym tekście potwierdzenia swoich hipotez:

http://dzielnice.warszawaspoleczna.pl/co-chcemy-zmienic-jakiej-chcemy-warszawy/

http://dzielnice.warszawaspoleczna.pl/category/warszawa-spoleczna/

Data: 2014-12-01 10:58:28
Autor: El Comandante
Gej pokonal PIS
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5hdme$420$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kto stworzył POPiS? Kiszczak! A ludki głupie bawią się w wybory mniejszego zła, na swoją zgubę...

Data: 2014-12-02 04:15:43
Autor: stevep
Gej pokonal PIS
W dniu .12.2014 o 10:58 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Wiesz czemu Rosjanie tak kochali Bre¿niewa? Bo pamiêtali Stalina. NA  tej samej analogi: Warszawiacy kochaj± (lub musz± kochaæ) bufetow± bo  wci±¿ pamiêtaj± wyczyny LK.

Kto stworzy³ POPiS? Kiszczak! A ludki g³upie bawi± siê w wybory  mniejszego z³a, na swoj± zgubê...

Jak zwykle bredzisz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-01 05:24:43
Autor: stevep
Gej pokonal PIS
W dniu .12.2014 o 02:24 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

Biedron bedzie rz±dzi³ 95 tys S³upskiem. Zas najwieksze miasto w którym  bedzie rzadzi³ namiestnik Kaczyñskiego to Nowy Sacz który ma 84 tys.
Pis wygra³ wybory, ale ma mniej miejsc w sejmikach niz PO, mniej w³adzy  niz PSL, i mniejsze miasta niz Twój Ruch i SLD (który ma Czêstochowê).  De Facto pokonali tylko egzotyczn± Now± Prawicê JKM.

Wszystko sprzysiêg³o siê przeciw partii z le¶nym dziadkiem na czele.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-01 11:51:09
Autor: A. Filip
Gej pokonal PIS [W Biedrońgrodzie dawniej Słupsku]
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Dobrałeś tytuł tak jakbyś sugerował że to Biedroń pokonał PiS w całej Polsce.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wysoki jak brzoza, a gÅ‚upi jak koza.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2014-12-01 12:29:25
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-01 o 11:51, A. Filip pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

w wyborach samorządowych jest wiele kryteriów zwycięstwa. Bez watpienia wyczyn Biedronia przesuwa Twoj Ruch przed PIS w rankingu "polityczne pochodzenie prezydentów miast". To jest symboliczne zwyciestwo (Słupsk i Nowy Sącz sa w 5. dziesiątce najwiekszych miast) ale jednak upokarzajace dla PIS, bo jednak wygrała z nimi opcja swiatopogladowo, dla nich, zwyrodniała.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-01 14:46:17
Autor: Dirko
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:m5hkl6$r4c$1mx1.internetia.pl...

[...]

    ... a JarosÅ‚aw KaczyÅ„ski to maczo? Podobno też zwyrodnialec.

Data: 2014-12-02 04:11:48
Autor: stevep
Gej pokonal PIS [W Biedroñgrodzie dawniej S³upsku]
W dniu .12.2014 o 11:51 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Dobra³e¶ tytu³ tak jakby¶ sugerowa³ ¿e to Biedroñ pokona³ PiS w ca³ej  Polsce.

My¶la³em, ¿e mam do czynienia z gramotnymi.
--
stevep
-- -- -