Gej vs. bufetowa

Data: 2010-07-18 14:41:35
Autor: brat_olin
Gej vs. bufetowa
Tough choice..

Dziennik:  "Jest znany w srodowisku aktywnych dzialaczy homoseksualnych. Ale juz niedlugo jego twarz moga poznac wszyscy warszawiacy. Bo Krystian Legierski mysli nad startem w wyborach na prezydenta stolicy. To jeszcze nie jest twarde "tak", ale Krystian Legierski przyznaje w tygodniku "Wprost", ze "zastawia sie nad tym". "Chodzi mi o to, zeby to gejostwo wymazac, zeby ktos, kto patrzy na mnie, nie widzial we mnie natychmiast pedala, zeby to bylo bez znaczenia!" - tak wyjasnia, dlaczego chce wejsc do polityki. Podkresla, ze jest przez rózne osoby do tego namawiany."

--
Smart questions to stupid answers

Gej vs. bufetowa