Gej z Plebanii... ;}

Data: 2009-07-22 08:46:41
Autor: Tzva Adonai
Gej z Plebanii... ;}
Michał Sieczkowski, aktor, który gra Mateusza w serialu Plebania,
zdecydował się na niezwykłe wyznanie.

Opowiedział o swoim homoseksualizmie i o tym, jak to jest być tatą i
gejem równocześnie - czytamy w "Super Expressie".

 Michał już jako nastolatek czuł, że bardziej interesują go chłopcy.

- Gdy miałem 12 lat, to już wiedziałem - mówi Michał w wywiadzie dla
dwumiesięcznika "Replika".

W życiu aktora pojawiła się jednak kobieta. Był z nią związany przez
dwa lata.

Ma z nią nawet 12-letniego syna - podaje "Super Express".

- To był prawdziwy związek, tak wyszło. Moje małżeństwo nastąpiło po
okresie bycia otwartym gejem - mówi Sieczkowski.

http://film.wp.pl/idGallery,5086,idPhoto,188485,galeria.html

Gej z Plebanii... ;}